Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '10

 
Kategori
Deneme
 

Sana Şarhoşluğum

Sana Şarhoşluğum
 

Sana kaç mektup yazdığımı bilemiyorum. Yazmaya mahkumluk! Yazdıklarımın sayısını ne sayman bilirdi ne de yazman yazardı bu kadar çok.

Şarhoş içer içer içer...

Ben sana şarhoş. Senin aşkına sarhoş. Aşk şarhoşu olmuşum.

Yazıyorum yazıyorum yazıyorum...

Her kelimede seni içiyorum, her harfte yudumluyorum.

Satırlar, sayfalar şarhoşluğum.

Aşk bağımlısının yok ilacı.

Ancak odur şifası.

O da yoktur neylesin.

Çaresiz aşık artık dayanamaz. Ne olur der anla. Bir kelime. Dilencisi olmuştur. Ama nafile. Bir kelimelikte olsa ilaç vermez aşk. Gözü mikrop kaptığından artık tek kelime dahi yazmaması söylenir. Fakat mecnun olmuştur. Yazar gene. Dertle yazılan onca beyaz kağıtlar, yazılar zarar verir. Gözü zarar görür. Bitap ta düşer. Aşık olduğu meğerse tüm yazdıklarını okurmuş, sesetmeden. Hem de hepsini.

Bir gün aşık olduğundan mektup gelir .

Ve tek satır yazılıdır. "Git kendine kendin gibi deli bul".

Git kendine kendin gibi deli bul.

Senden deli olmuşum. Kendimi bulamazken

Nasıl nasıl başkasını severim dersin öyle kolay...

Bekleme boşuna delirmeyi.

Sevemez seni.

Zaten haketmez.

Bekleme sevmesini onun . Bekleme bekleme ne olur.

İsteme ondan asla sadakasını...

İsteme ondan asla sadakasınııı...

Bekleme bekleme sevilmeyi gene sev sen insanları

Nuran Becerikli

Karşılıksız sevenlere ithaf olunur.

 
Toplam blog
: 11
: 1048
Kayıt tarihi
: 01.06.10
 
 

Yaşamın içinden biri... Doğayı, Tiyatroyu, fotoğraf çekmesini, değişik tadları, yemek yemeyi, okumay..