Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sana sarı laleler aldım..

Sana sarı laleler aldım..
 

Sarı Laleler..alıntıdır..


AŞKIN GÜZEL YÖNLERİNDEN DERLEMELER..

Aşkı çok kısaca değerlendirmek istedim..Neden? Çünkü artık yeter demek istedim.. Aşka rağmen yeter..

Aşkın güzel ve coşkulu tarafını yakalamış kadınlar ve erkekler neden aşkın değerini bilmezler?

Söyleyim hemen cevabını: Çünkü kolay elde etmişlerdir..

Aşkın yaşanmasının değerini bilemezler..

Aşkın hatta sizi birisinin sevmesi bu yaşamın en güzel tarafıdır..

Ya siz hiç aşık oldunuz mu?

Hayır olmadım..Aşka da inanmıyorum..Artık insanlara da güvenmiyorum..

Hele siz erkekler aşırı bencilsiniz.. Siz aşktan ne anlarsınız ki..

Cevap verelim hemen: Aşkta son dönemde değişen çok şeyler oldu..

En başta ne oldu biliyor musunuz: Aşka inanan erkek sayısı kadın sayısını geçti..

Nerden biliyor sunuz? Bu toplumda yaşıyoruz..

Toplumda son dönemde kadınların önemli kısmı aşka inanmıyor..

Hatta aşkı hayatına almıyorlar..

Hatta kadınlar gündelik geçici ilişkilerle yaşam sürdürüyorlar..

Neden mi? Çünkü artık kadınlar sorumluluk almayı sevmiyorlar..

Güven sorunu ise toplumsal bir sorun haline geldi ve aşk güvende sınıfta  kaldı..

Güven artık kalmadı..Sana güvenmiyorum diyen ses çok güçlendi..Öyle ki, aşkı yaşamayı bırakın, evlilik ise asla artık bu toplumda gündeme gelemez..

Genel olarak gerekli tedbirler alınmazsa, ilişkiler konusunda büyük sorunlar bizleri beklemektedir..

Sonuç olarak, herşeye rağmen birbirimize güvenelim ve aşkımıza sahip çıkalım diyorum..

SEVGİLERİMLE..

 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..