Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Sana sarılmak isterdim birtanem

Sana sarılmak isterdim birtanem
 

Sürgün yemiş Aşklar..


Uzaklardayım yine özledim
Sana sarılmak isterdim bir tanem
Sarmaşıklar kopsun
Kollarım dolansın
Sarıp sarmalarken yüreğini
Şavkımız bulutlar üstüne
Beni senden
seni benden
Alsın ……

Gök kubbemin aşk lalesi…
Ben tanrımın tanrıçası
Sen uzaklarda salınırken.
Ateşin üstümde…
Cehennem acısı

Bıraktın, gözlerinden kayboldum..
Al, at beni aşağıya..
Çığ düşerken üstüme
Ateşin erisin
şelalen dökülsün
İçinde ben, dışında sen..
Bu aşk beni öldürsün….

Aldın içine..!
Hayaline daldım
Dalgana karıştım;
Girdabındayım,
Döndüm dolandım
Aşkımsın desem
utanırım!
sana sarılmak isterdim
anlar mısın!

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..