Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Aile
 

Sana sesleniyorum..

Bizsiz olabileceğini hiç düşünmedim. Ne zaman, kalsana burada niye gidiyorsun desem, çocuklar var gideyim demiyor muydun.. EE ne oldu ? Hiç mi özlemiyorsun? Ben hergün seni rüyamda görüyorum. Bazen bir sahne bazen bir kaç saliselik te olsa seni görüyorum. Geçen gün biz uyurkan geldin ya.. Rüyamda bana şişt diyorsun uyanmasınlar. Eğilip yanaklarımdan öpüyorsun. Çok mutlu oldum biliyor musun.

Bugün yine geldik yanına.. Bizi görüyor musun?
Seni çokkkkk seviyoruz bunu bil, seni çok seviyorum. Sana sesleniyorum hadi kalk diye ama kalkmıyorsun. Kaç kere sesleniyorum biliyor musun? Duymuyormusun beni?
Özlemiyor musun?

Çiğdem Hanıma söyledim göğsümden bir şey kopardılar koskocaman yeri, çok acıyor diye. Herşey anlamını yitirdi.

Artık kimseyi sevmiyorum. Kimsenin de beni sevdiğini sanmıyorum. Sessiz ce kalmak istiyorum öylece, umursamazca. Artık kimseyi düşünmek istemiyorum. Nasılsa artık anlamı yok.

Bir daha bir daha bir daha öpsem seni doya doya.. Yine arkamdan sessizce gelsen ve belime dokunup beni korkutsan. Yanıma yatsan sabahları ne olur?
İyi misin? Söyle deki bana iyiyim, hiç merak etme. İşte o zaman tamam. Uzakta olsam da katlanırım. Yeter ki sen mutlu ol. Hadi ya kalk ne olur? Kalk ne olur valla her istediğini yaparım, sırtımda taşırım seni, her yere götürürüm, Yine kahvemizi içeriz beraber. Dedikodu yaparız. Sen bana yine menemen ve ciğer yaparsın. Bir tek sen vardın beni anlayan bak ne yalnız kaldım. Kalk diyorum ya ne olur kalkkk. Aşkım, canım, bir tanem, biriciğim. Niye bana o gün dedin artık biricik annen yok diye? Kalk be artık bak çok özledim. Aşkım, canım, bir tanem biriciğimmmmm. Seni çok seviyorum hemde çokkk. Duy beni ne olur duyyyy.
Rüyamda ol her gece. Kokunu duyayım hep. Ellerini, kıtını öpeyim doya doya eskisi gibi. Dizine uzanayım. Gel arada öp beni eskisi gibi. Kırdıysam seni özür dilerim hemde çok özür dilerim.. İnan bana seni hiç ama hiç üzmek istemedim. Seni çok seviyorum hemde çok benim biriciğim.

 
Toplam blog
: 29
: 872
Kayıt tarihi
: 03.03.08
 
 

1968 İstanbul doğumluyum. 1989 YTU Fen-Ed Kimya Bölümü mezunuyum. Kimyagerim. 10 yıllık evliyim ve..