Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '12

 
Kategori
Şiir
 

Sana sevgim

Sene 2006, bir duygu fırtınasıyla almışım kalemi karalamışım şiirimsi birşeyler....Paylaşmak istedim.....

 
Sevgiler herkese....
 
 
 
SANA SEVGİM
 
Bir dağ düşün; çok yüksek,doruklarda
Yıkılmaz sanırsın...
Bir çayır düşün;uçsuz bucaksız ve yemyeşil
Sararmaz sanırsın....
Bir çiçek düşün;toprağı verimli,tomurcukları sayısız
Hiç solmaz sanırsın....
Bir deniz düşün;masmavi,sessiz ve durgun
Hiç kararmaz,hiç konuşmaz,hiç çalkalanmaz sanırsın....
Oysa öyle bir gün olur ki;
Yıkılmaz dediğin dağ çatlar,
Sararmaz dediğin çayır kuraklaşır,
Solmaz dediğin çiçek hiç açmaz olur,
Kararmaz,konuşmaz,çalkalanmaz dediğin deniz
Koyulaşır,gürler ,dalgalanır hiç durmayacakmış gibi..
İşte şimdi yalvarıyorum sana:
Yüreğimde sevginden oluşan dağ yıkılmadan,
Umutlarımla yeşerttiğim sevgi çayırım sararmadan,
Sevgimin samimiyetiyle açtırdığım çiçekler solmadan,
Umman denizlere benzettiğim
Maviliğini sevgimin saflığından,
Sessizliğini incitmekten korkmamdan,
Durgunluğunu sana olan zafımdan alan  sevgimi incitmeden gel....
Bundan sonraki yaşanmışlıklarım seninle olsun..
Gel ki!ağladığımda sana sarılmış,
Korktuğumda göğsünde rahatlamış,
Sevincimde kollarında coşmuş,
Sıkıntımda gözlerinde huzur bulmuş olayım...
Ben bu sevginin sınırını çizemedim,
Yüreğime sığdıramadım,
Bu ağırlığı hafifletecek seni bekliyorum....
Sitemim ne sana nede hayata
Sadece sevgini sığdıramadığım kalbimin darlığına....
 
 
Toplam blog
: 10
: 297
Kayıt tarihi
: 14.11.12
 
 

1978 istanbul doğumluyum. Saint-Benoit Fransız Lisesi mezunu... İKÜ'lü bir Bilgisayar Mühendisiyi..