Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana sevmeyi öğretenden ayrılmak...

Sana sevmeyi öğretenden ayrılmak...
 

Yürüyordum,
Gençtim…
Sana çarptım, durdum...

Kalpsizdim,
Sevgisizdim…
Sen geldin, değiştim…

Sevdim,
Çok sevdim…
Tattım aşkı seninle…

Hayattın,
Huzurdun…
Nefes aldım ruhunla…

Koştuk,
Çok koştuk…
Yoruldun sonra…

Yorulduk,
Durduk…
Sustuk ardından…

Ve bitti,
Ayrıldık…
Terk ettik aşkımızı…

Sorarım,
Durmadan sorarım da,
Bulamam bir cevap…

Neden geldin,
Neden gittin be kadın…

Biliyorum…
Sebepsiz sevmeyi,
Sadece sevmeyi,
Bana öğreten sendin…

Ama sebepsiz ayrılıklardan hiç bahsetmemiştin…

 
Toplam blog
: 9
: 963
Kayıt tarihi
: 08.08.08
 
 

ODTÜ 2. sınıf öğrencisi. Hayattan yoktur pek bir beklentisi.. Yaşamaya çalışır umarsız. İşte arada y..