Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sana son mektubum

SON MEKTUP
Sana sımsıkı sarılmak isterdim... bir görsem, bitirsem içimdeki özlemini bu kadar zor gelmeyecekti . Senden, sevginden vazgeçmek... Nasıl olsa alışkınım seni görmemeye, galiba böyle de basarabilirim ama biraz zamana ihtiyacım var..

Neler yazmak istiyorum sana bir bilsen, tek yapabildigim yazmak ve resmini çizmek oldugundan yine yazıyorum ama bu sefer seni karakalemimle bakışlarını , saçlarını çizmeden. Seni daha önce de yazmıştım ama bu kez bir daha seni yazmamak üzere, seni beynimde, içimde bitirerek yazıyorum, resimlerine son kez bakarak ateşe atıyorum her alev içimdeki alevi bastırıyor artık . Seni içimden yüregimden beynimden silerek siyah bir duman oluyorsun ... Ne kadar sürer bilmiyorum ama ben senden, sevginden vazgeçiyorum seni senin istedigin gibi özgürlügüne ugurluyorum.

Kendimden ve senden habersiz "bir tanemmm" din ya sen... Öyle ya; Sen bir taneydin; Eşin benzerin yoktu yeryüzünde, Yoktu Sen Kadar ADAM GİBİ ADAM...

Ne kadar gerçeksen o kadar da hayalsin artık... Ve ben her seferinde en bastan baslamıştım. Yeniden bir sondayım ama bu kez yeniden baslayacak gücümde yok... Ben senden vazgeçiyorum ve seni sonsuz özgürlüğüne uğurluyorum.

Herkes gibi birisin artık gözümde, yada hiç kimse kadar biri... Sesini duymak için telefonlara sarılmaktan çoktan vazgeçtim, ismini duyduğumda içimin titreyip,gözlerimin dolmasıda yok demekki artık seni senin istedigin gibi özgürce yaşaman için uğurluyorum.


... Senin benim için herhangi biri olman ne kadar zor olmuştu ama şimdi sıradan birisin artık.. Zaten kolay olan ne vardı ki benim hayatımda . Seni öldürmemle sevmem arasında hiçbir fark yok artık.... Ve ben hep sevgim yüzünden cezalıydım...Hiç sonu olmayan bir yolda seninle yürümek, seninle yaşlanmak ve seninle biz olmaktı amacım ama sen biz yerine sadece ben olmak istedigin için seni sonsuz özgürlügüne uğurluyorum.sana hiç bir sorun yaratmadıgım için teşekkür beklemeden...


yeni çıkan filmleri birlikte izlemek, saatlerce sana sarılmak,, bir sabah gözlerimi açtigimda yanimda seni bulmak isterken, sen sevgimle utanmami sagladigin için galiba gerçekten "yılların deneyimiydin’’ benim için

ve.. şimdi seni istedigin özgürlügüne uğurluyorum.

Iste bu yüzden
Ben yalnız kalıp seni düsünmeyi deli gibi sever oldugumda, ben senin için hiç yokmuşum bunu bana hissettirdigin içinde teşekkür ediyorum gerçekleri gösterdigin için... Bu yüzdendi yanlızlıklarım ve bu yüzdendi sana güvensizliklerim küslüklerim.
Ben Seni Seviyorum dedigimde evet .. Seni Seviyordum!
Ben Seni Özlüyorum dedigimde evet... Seni Özlüyordum.

ve
Ben Senin Için Ölürüm Dedigimde ben senin özleminden zaten ölüyordum...ama bunun farkına varacak adam gibi adam yoktu karşımda

Ve Ben Simdi Senin Hayatindan Gidiyorum!

Zaman her şeyin ilacıya bende hergün düzenli zaman ilacımı alıyorum ve bir zaman sonra dönüp arkama baktıgımda seni hayalimde canlandırmak istedigimde sadece gülüp geçecegim kendime biliyorum ne çok aptalca sevdigim için degersiz birine fazlasıyla deger verdigim için ...


Zaman ilacımdan her gün muntazam almaktayım ve zaman içinde hayalimdeki resminde yok oldugu için teşekkür ediyorum kendime

Ben kaybetmedim aksine ben kendimi kazandım.


Sevgime laik olacak birine gönül kapımı açtım ve seni senin istedigin gibi sonsuz özgürlügüne ugruladım

EMİNE ZAİMOGLU.

 


 

 
Toplam blog
: 63
: 1955
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Emine Zaimoğlu 21/12/1971 doğumlu. Nişantaşı Rüştü Uzel Kız Meslek Lisesi resim bölümünü okudu. R..