Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Sana son sitem

Nerden geldin kim bilir yine aklıma,

Yandı yüreğim adını andım da.

İnanma “iyiyim” desem de soranlara,

Bir kendimi inandıramadım iyi olduğuma.

Yokluğun mu acıtıyor canımı?

Yoksa yabancı olduğum sokaklar mı?

Senden sonra unuttum yaşamayı,

Sanma sana sitemdir bu sözlerim.

Her derdi boş verdim de,

Bir tek sensizliğe yenildim.

Kaç yıl geçti saymadım,

Takvimler tükendi de yılmadım.

Hep bir umut vardı yüreğimde,

Senden sonra hiç yaşamamışım düşündüm de.

Bir rüyaymış seninle geçen zaman,

Ben miyim bu rüyadan uyanamayan?

Şimdi aramızda yollar var,

Yan yanayken de uzaktın,

En az hayallerim kadar.

Dilim varmıyor beni unuttun mu diye sormaya.

Dayanamam vereceğin cevaba.

Kalabalıklar içinde bir başınayım.

Sende suç yok;

Ben kendimi anlatamadım.

Sen hercaisindir, açmışsındır yeni bir baharda,

Bende mevsim hep hazanda,

Doldurur mu acaba şimdiki sevgili yerimi

Benim yüreğim rotasını yitirmiş gemi.

Fırtınalar kopuyor şimdi içimde,

Nasıl dökeyim derdimi kelimelere,

Yıllar geçtikçe unutmak zorlaşıyor

Adın sanki benliğime kazınıyor…

 
Toplam blog
: 43
: 612
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

Gazi Üniversitesi sınıf öğretmenliği mezunuyum. Kitap okumak en büyük tutkum. Yazmayı da en az ok..