Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Sana susuyorken ben

Sana susuyorken ben
 

Seni düşünürken donup kalmaktayım...


Bilmiyorsun ki,
Zamanlı ve zamansız düşlerimin
Ortağı kıldım seni.
Yazdığım kelimelerin hedef noktası diye,
Astım yüreğimin üstüne.
Kime düşüyor zannediyorsun
Bu cümleler yazılmamış bir kâğıdın üstüne...
Bilmiyorsun ki...

Ayrıştırılmamış yangın yeri düşürüyor,
Her selamın içime.
Bilmiyorsun ki sevgili
Kime niyetlendim ben böyle.
Yorgun bahçelerin güz dönümü
Değil mi geçmiş, sen söyle.
Ve nefeslenmiyor mu yüreğim sana.
Isıtmıyor mu ki içini sözcüklerim...
Oysa
Bilmiyorsun ki...

Anlamını kaybetmişliğin içinden
Çıkıp gelmişliğimiz
Bir yolun geleceğine.
Düş salkımı sevişlere
Adamadık mı bir adım sonrasını.
Yani bir fotoğrafın karesinde
Dünyayı görmek isteyen sevgili,
Oturup Dünyanın göbeğine sarılmadık mı?
Kime öyle ise yazılmamışlığa ettiğin sitem...
Kimin için atıyor bu kalp?
Şu harflere dokunan parmak uçları
Şimdi,
Kime dokunuyor?
Bilmiyorsun ki...

Sana şimdi,
Mevsimi gelincik çiçeği zamanlarından
Bahsetmek de var...
Bir papatya tarlasına sürükleyip yüreğini,
Papatya fallarına inandırmak da var.
Mis kokulu akşamların göbeğine oturtup gülüşlerini
Öpüp koklamak da var.
Ya,
Bilmiyorsun ki,
Kıştan yeni çıkmışlığındayım soğuğun.
Rüzgâr’ın titrekliğindeyim.
Bilmiyorsun ki.
Bilmiyorsun ki sevgili,
Seni düşünürken donup kalmaktayım...

Yani sevgili.
Ben dudaklarının kenarına ilişip sessizce,
Derin uykulardayım...
Közlenmiş yüreğin için,
Yanmaktayım,
Bilmiyorsun ki...

Kenan Ocak

16 /Aralık / 2009 / İSTANBUL

 
Toplam blog
: 22
: 463
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

1966 İstanbul doğumluyum... Kendi çapımda yazmaya bayılıyorum.. Okunurmu okunmazmı bilemem tabii ki ..