Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Sana tutundukça

Kanımla yıkadım sevda narını
Buharında yüreğimi ıslattım!
Devşirdim gözünün yıldızlarını
Her gece vuslatın düşüne yattım!

Bir yanım sen oldun, bir yanım hüzün
Yüreğime yanardağlar bıraktın!
Hiç hükmü kalmadı bayırın düzün,
İçime köpürmüş lav gibi aktın!

Bir gül goncasının nazlı diliyle
Gökkamalak kadar ürkek, tedirgin;
Aşkın tanımlanmaz o melaliyle
Kimsesiz dünyama ansızın girdin!

Uçuruma çıktı her yolun sonu,
Rüyalarda bile hep uzaktaydın!
Keskin bir bıçaktı binlerce anı..
Sana tutundukça elimden kaydın!

Kanımla yıkadım sevda narını
Buharında yüreğimi ıslattım!
Devşirdim gözünün yıldızlarını
Her gece vuslatın düşüne yattım!

yitikozan
 

 
Toplam blog
: 39
: 445
Kayıt tarihi
: 19.10.10
 
 

Ben Durmuş Kaya... Mahlasım "yitikozan". . "Güzel bakan güzel görür" diye düşünüyorum. Şiiri, güz..