Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sana

Saat şu an 06:05 ben seni dinliyorum kısık sesli radyolarda. Saat 03:50 de uyandım bugün; güneş erken doğdu benim için; seni bulduktan sonra güneş hiç batmadı aslında ya. ya böyle içimden geldi yazsam mı yazmasam mı? karar veremedim ama bil istedim bu da senin hakkın; ama kaçarmısın bilmiyorum ve korkuyorum ; ama dedim ya benim listelenecek ricalarım yok tek bir ricam var kaçma be; hayatın da bir kez olsun söz dinle kaçma be:( eğer kaçarım dersen hala ; yapma sakın, ben senin istediğin gibi yaşarım bu hayatı...Zaten senin istemediğin hiç bir şeye izin vermem bu hayata. Sen istesen de sana zarar verecek hiç bir şeye izin vermem.

Mesela elimde olsa da sana sigarayı bıraktırsam mesela.... İnanırmısın güneş çıkınca kaybolan cam buğusu olur ya ; hayatımın buğusunu ve nemini öyle silip götürdün bir anda , beni tanıyanlar tanıyamor 1 haftadır tabii hiç bir şey belli etmiyorum ama ellerimi uzattım artık hayata; sanki sana uzanır gibi. Bak hep olumsuz şeyler düşünüyordun ama bana yaptığın iyilik seni ihya eder haberin olsun :)) artık gözlerim parlıyor bunun için teşekkür ederim.... Senin de gözlerindeki ışığın hiç sönmemesi dileğiyle sana tatlı rüyalar dilerim.. saat şu an 06:25 olmuş yani 20 dk. seni üzmeden kaçırmadan sana yazmak için cümleler seçmeye çalışıyorum bak gördünmü ben seni düşünüyorum sen kendini düşünüp yorulma....

 
Toplam blog
: 2
: 544
Kayıt tarihi
: 23.12.09
 
 

AİBÜ bilgisayar bölümünü bitirdim. Özel bir şirkette sistem sorumlusu olarak çalışıyorum.Çok sevdim...