Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '12

 
Kategori
Deneme
 

Sana

Sana
 

Dün bir türlü uyku tutmadı nedense. Gecenin sessizliği iğne gibi battı yüreğime. İğnenin yüreğime gelirken yollarda bıraktığı izlere baktım. Sana doğru geliyor ve senin ışığının tam altında gözden kayboluyordu. Böyle zamanlarda yaptığım ilk şeyi yaptım yine. Elim telefona gitti. Annemin numarasını yazarken bile hafızama danışan ellerim, bir çırpıda numaranı tuşladı. Ama arayamadım. İçimden bir ses söyledi “o pek iyi değil bu gece, dokunma”.

Bugüne kadar yüzlerce küreğimi hırçın rüzgârlarında parçaladın. Uçsuz bucaksız sulara, sağlam küreklerle açılmak gerektiğini öğrettin. Sen küreklerimi her kırdığında yaptığım şey, senin fırtınalarına direnebilecek yeni kürekler tasarlamak… Diyor ya dün tesadüfen duyduğum o şarkının bir yerinde “Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam. Bin yıl yaşasam yine sana doyamam”.

Sana hak ettiğin sevgiyi veremediğimi biliyorum. Ne yapsam yetmiyor gibi geliyor. Anlatamıyorum. Ruhuna ve yüreğine kifayet edemiyorum. Bir şeyler eksik biliyorum. O kadar büyük bir yüreğin var ki karşında ne yapacağımı şaşırıyorum. Sesini bir duyayım, bildiğim her şeyi unutuyorum. Kendime kızmalarım hep bundan. Uykusuz kalışlarım da… Eğer seni doğru sevmeyi başarabilseydim ya da bunu sana doğru anlatabilseydim o iğnenin bıraktığı izler senin odanın caddeye bakan ışığı altında değil gecenin koridorlarından birinde kaybolacaktı.

Şimdi bir arada değiliz belki. Dersin adı “yüreğinden kan damlaya damlaya birini özleyerek hayatta kalabilme yöntemleri”. Sevgimi ve değerini perçinlemek için bu dersi geçmem gerekiyor galiba. Elimdeyse hiç ders notu yok. Kitap yok. Nereden nasıl çalışacağım bilmiyorum. Ama nasılsa bitecek. Gerçekten kader diye bir şey varsa eğer onun işaret parmağının ucundaki takvim yaprağına geldiğimizde, bütün âlemi cihan karşıma gelse seni benden alamayacak. Sonsuza dek…

O kadar yakıştın ki hayatıma.

Deniz’in, Deniz’im, aşığım…

21-06-12

 
Toplam blog
: 4
: 573
Kayıt tarihi
: 16.04.12
 
 

İstanbul aşığı bir hayalperest... Tek duası aşık olduğu çiçeğe konamadan ölmemek olan bir kelebek..