Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Sana...

Sana...
 

Vedaları beceremem dedim ve kimseye veda etmedim..

Gitmenin yükünü taşırım sandım ama gücümü yetiremedim..

Kızardım gidenlere, suçlardım onları,

En zoru kalmak değil gitmekmiş bilemedim..

*

Gözü yaşlı beklemek daha kolaymış,

Gidene sitem etmek kolaya kaçmakmış,

Bıkmıştım her şeyden gitmeyi ben seçtim,

Ama bilemedim ki yürek hazırlanmamış..

*

Elimi uzattığımda tutacaksan önemi yok mesafenin,

Yüreğimi elinde bıraktım değerini bil emanetin,

Bakma sitemlerime kalkanımdır o benim,

Sabredersen seninim bilesin.... 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..