Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Sana...

Sana...
 

sende sabah...bende gece yarısı...gözlerim baktığın günü özledi...


Her akşam avucumda senden kalma hüzün

Üzerimde sensizlik puantiyesi

Kokmuyor defne sabunları, çarşaf lavanta rayihası

Gözlerimde bir düş perdesi

Yar

Sana aralanıyorum

...

Gökkuşağım beyazlara tutulmuş

Yeri olmayan bulutlar ertesi

Can kokmuyor artık bu yağmur içmiş toprak kisvesi

Elim yüzüm sahipsiz hep kan peltesi

Yar

Sana bulanıyorum

...

Bir sema ki gece okunur yıldızlar kitabi

Sesler diner, yorulur bu dünya fani

Görmeyi öğreten gözlerin kapanmayacaktı, kalacaktı göz ucumda hani

Yar

Sana uyanıyorum

...

Mürekkebe aç yaram ve dilim gani

Her ruhu ayrı çıra tutuştururmuş bizatihi

Sen susuzluğunda sana susayan bu kelamlar baki

Yar

Sana sesleniyorum

...

İşlenmişken yüzüne ipekten bu kadar nakış kafi

Yeşillere nasıl vurulur bu yürek ki kuzguni

Göz görmez, dumanı tüter ebruli

Yar

Sana boyanıyorum

Sana boğulduğumda

Sende duruluyorum

 

FBA 

 
Toplam blog
: 56
: 325
Kayıt tarihi
: 17.01.12
 
 

1987'de, Ankara'nın sokaklarında kırmızı-kahverengi yapraklar sonbaharın geldiğinin habercisi. Ta..