Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

Sana

Sen bir ışık, ben kelebek,

Dönüp, gene geldim sana,

Kaşların yay, kirpiğin ok,

Al, kalbimi  verdim sana

 

Ben geldim sana, yar diye,

Cennet içre bahar diye,

Bir gün gelir anlar diye

Al, kalbimi verdim sana

 

Kadir, kıymetin bileyim,

Bin ağlayıp bir güleyim,

onda göz yaşım sileyim,

Al, kalbimi verdim sana.

 

 Aşk şarabını  içeyim,

Dünyaya geldim, göçeyim,

İste; Aşktan vaz  geçeyim!

Al, kalbimi verdim sana.

 

 

 

SANA

Sen bir ışık, ben kelebek,

Dönüp, gene geldim sana,

Kaşların yay, kirpiğin ok,

Al, kalbimi  verdim sana

 

Ben geldim sana, yar diye,

Cennet içre bahar diye,

Bir gün gelir anlar diye

Al, kalbimi verdim sana

 

Kadir, kıymetin bileyim,

Bin ağlayıp bir güleyim,

onda göz yaşım sileyim,

Al, kalbimi verdim sana.

 

Aşk şarabını  içeyim,

Dünyaya geldim, göçeyim,

İste; Aşktan vaz  geçeyim!

Al, kalbimi verdim sana.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 223
: 140
Kayıt tarihi
: 03.11.16
 
 

Eğitim:Üniversite Meslek: Mühendis İlgi alanı:Enerji ve Edebiyat ..