Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

06 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

SANADIR...

SANADIR...
 

ağlayan hayat...


SANADIR...

Bakma sana bakmadığına
şu doymaz gözlerimin

Bakma yüreğimin
sana yalvararak
uzanıp
elimi tut
demediğine

Bak saçlarımdaki aklara
tıpkı doğduğum toprakların karına benzer
bembeyaza dönmüş
kar gibi beyaz
o kadar da buz kesilmiş karşısında
bu buz gibi
Hayatın

Bakma senden kaçarak
yaşadığıma
hepsi yalan
hemde
yalın bir yalan

Bak şu sıktığım yumruğumda
sana ait bir söz var
sineme bastırdığım

Şimdi sensizliğinden olsa gerek
hep o sözü söylüyorum
hep söyleyerek
avunuyorum
kendimle
yalnız

Bak bu mecalim
sanadır
bir tek sanadır
sana
inan
birtek sana
ve düştüğün boşluğa
bir de sağırlığınadır
Ey hayat...

Bak şimdi ağlıyorum ben
sana da o halıne de
ağlıyorum
ve diyeceğim ki
sağır hayat dilsiz hayat
sen ne yalanlarla kurulmuşsun
bu yalan dünyada
sanada mi inanmayalım artık...




Fahrettin ÖZCANAN

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..