Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '10

 
Kategori
İnternet
 

Sanal alem erkekleri

Sanal alem erkekleri
 

Sanal Alem Erkekleri heryerde...


Belki bu blog tam blog katagorisine girmez; sonuçta bloglarda sanal aleme giriyor düşüncesiyle bu yazıyı bloglar katagorisinde yayınlamayı uygun gördüm.

***

Erkeklerden bahsetmek elzem oldu. Erkek tanımından yola çıkarak genişletilip soyutsal bir tanım ortaya koymak gerekliliğiyle erkek tipleri hakkında genel bir kanı oluşturmaya çalışmalı.

Erkek genel anlamı itibariyle insan cinsinin cinsiyet yönüyle değerlendirilmesi sonucu çıkmış bir kavram. Dişinin tersi. Tabi bu somut anlamlandırma aşamasının bir parçası.

***

Bir de soyutsal anlam yüklemede; mevcut anlamlandırmada.

Erkek gibi adam.

Erkekçe

Erkek gibi davranmak

Erkeğin sözüne güvenilir

Erkeğin sözü merttir

Erkeğin(!) saldırısına ancak erkek dayanır

Delikanlı erkekten korkmaya gerek yoktur

Erkek erkek gibi davranmadığı müddetçe erkekliğine gerek yoktur

Çeşitli atasözleri, deyimler ve kalıplaşmış kelimelerden kısa bir örnek kümesi oluşturduk.

****

Günümüz erkek modellerine baktığımızda:

GERÇEK HAYAT ERKEKLERİ

SANAL ÂLEM ERKEKLERİ

Günümüz terimlerine yenisinİ eklemek gerekliliğiyle karşı karşıya kalmış olmamdan dolayı SANAL ÂLEM ERKEKLERİNİ naçizane ben ekledim.

Erkek adam belden aşağı vurmaz. Düşmanının veya hasmının karşısına erkek gibi çıkar ve erkek gibi hareket eder. Tabi bu sanal alemde nasıl olur sorusu çıkar bu sefer karşımıza:

Sanal âlem erkeği eziktir

Sanal âlem erkeği gerçek hayatta bir kişinin karşısına çıkıp erkek gibi davranma olasılığı olmayan erkektir.

Sanal erkek beyinsel olarak devinim hareketlerinde efeminelikle eşdeğerde tepkiler verir.

Sanal erkek magazinseldir

Sanal erkek…

Bunları çoğaltmak mümkündür.

Sanal erkek modellemesinde genel profili tam izahat veren kelime MAGAZİNEL erkektir.

/*


Yaşantılarımda her davranışın ve her sözün her defasında nedenlerini anlamlandırmaya çalıştım.

NEDEN?
NEDEN?
NEDEN?

Nedenlerin cevaplarını önce kendimde aradım. Bulamadığımda karşıda aradım. Aradığım cevap mantık çerçevesine oturmadığı zamanlarda karşımdakinin lafazan, abzürt kişiliğine verdim.

**/*


Sanallıkla gerçeklik arasındaki bağlamı irdelemeye çalıştım.

Sanal olan kişi:

Gerçek kişiliğinin tamamını mı ortaya koyar?

Yoksa olmak istediğini mi?

Gerçek kişiliğinin parçalarını mi?

Burada da kalıplar oluşturulabilir. Bu kalıplar içerisinde:

Gerçek hayatta ne ise onu yansıtanlar

Yapmacıklar

Gerçekle sanal arasında gidip gelenler

Burada olmak istediklerini ortaya koyanlar MAGAZİNEL ERKEKLERdir.

Bu magazinel erkekçikler gerçek hayatta ezilmişliklerini sanal alemde SANAL ERKEK modeliyle ortaya koymaya çalışırılar.

Sözün kısası dostlar:

Allah kimseyi MAGAZİNEL ERKEKLERE bulaştırmasın.

Genel bir erkek değerlendirmesi yapmaya çalıştım.

Alınan gayet rahat bir şekilde alınabilir.

Kalemimi sivrilttim gelen olursa diye…

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..