Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Sanal alem

Sanal alem
 

Cenaze levazımatçısı, vitrinine yazı yapıştırmış. -KREDİ KARTI GEÇERLİDİR.- Şu işe bak. Eskiden, kefenin cebi yoktu. Şimdi kredi kartı var. Kefenlere cep yapıp, birer de cep telefonu koysak mı acaba? Her yöne dakikası 30 kuruş. Tahtalı köyde, baz istasyonu var mı ki? Elli yükle, elli kazan, vatandaş oldu sazan. Cennetliler, Cehennemliler, Kurumsal Hat, avantajlarından yararlanın. Kesintisiz internet bedava.

Diyorum ki: Dünya kurulduğundan beri, insanlar ölüyorlar. Öteki tarafa giden, ilk insan, yani, mağara adamı ile, şimdiki zamanda ölen, elektronik çağın adamı, orada yan yana geliyorlar mı? Geliyorlarsa, ne konuşuyorlar.

-Sorma birader. LCD yi yeni almıştım. Almanya, Arjantin e dördüncüyü koymuştu ki, gözlerim karardı. Gözümü açtım, buradayım.

-Ugh?

-Doğru ya, sen ne anlarsın LCD den. LCD, tablo gibi, as duvara izle. Renk çözünürlüğü mükemmel.

-Washh, yani vış.

-Anlaşıldı, seninle olmayacak. Bana müsaade.

-Vııy. Adam LCD anlatıyor. Oysa burada ekransız TV ler var. Tak gözlüğü. Bak havaya, istediğin boyutta seyret. Ben orada taş devrindeydim, o da burada taş devrinde. Dünyalılar çok ukala oluyorlar. Adam kılık kıyafetime baktı, beni mağara adamı sandı. Ben geleneklerime bağlıyım. Bizim zamanımızda, kefende yoktu zaten.

Bilgisayarınız var ve Facebook gibi yerlere giriyor iseniz, sizde onlardan mısınız, diye sormam lazım. Sanal alemde, sanal yaşayanlar. İnanmazsınız, koca adamlar, kadınlar, sanal aşk peşindeler. Şarkı paylaşmak, şiir paylaşmak gırla. Millet kafayı yemiş. AKP nin %47 oy alması normal. Bu insanlardan, memlekete hayır mı gelir.

Gecenin körü. Biri, bir şarkı dinlemiş. Kafada iyi her halde. Şarkıyı yüklemiş sayfaya, altına da notunu yazmış. “ Müthiş bir şarkı. Ağda da yapmamıştım. Tüylerim tikan tikan. Hala kendimde değilim.” Kart horozun biri, bu durumu yorumluyor. “Harikasın Mübeccel. Nerden bulup çıkarıyorsun bu mezarlık, pardon, nazarlıkları. Valla, ben de kıllandım. Neredeyse kendimi jiletleyecem. Şey, yani, demem o ki, seninle, anlarsınya.” Yorumun, yorumu, şipşak geliyor. “Git işine Mürteza. Seninle asla olmaz. Sen, benim sayfama sığmazsın, ya da, küçük mü gelirsi diyim, anla işte."

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..