Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sanal alemde kurulan tuzaklar

Boşanmalar üzerine yaptığımız çalışmalarda birçok evliliğin internette kurulan tuzaklar yüzünden yıkıldığını gözlemledik.

İşte internet mağduru bir kadının anlattıkları: “Çok mutlu bir evliliğim vardı. Eşimin evde olmadığı bir akşam İnternet’ten birisiyle tanıştım. Sadece sohbet ettik. Bu sohbetler sırasında “web cam” de açıktı. Bu kişi ertesi gün beni arayıp tehdit etti. Kendisiyle buluşmamı buluşmadığım takdirde görüntülerimi ve kendisiyle konuşmalarımı internette yayınlayacağını ve eşime göndereceğini söyledi.

Aslında konuşmalarımda korkacağım hiçbir şey yoktu. Ama gene de korktum ve buluşmayı kabul ettim. Yanında iki kişi daha vardı. Buluştuğumuzda beni alıp hiç kimsenin olmadığı bir eve getirdiler. Bir meyve suyu içirdiler. İçinde ne vardı bilmiyorum. O günleri hatırlamak da istemiyorum.

Orada çektikleri resimlerle bana şantaj yaptılar. Korkumdan elimdeki avucumdaki parayı onlara verdim. Artık para alamayınca o resimleri eşime de göndermişler. Eşim de bana boşanma davası açtı. Ben de aleyhimde açılan davayı kabul etmek zorunda kaldım. Hiç suçum yokken yuvam yıkıldı.”

İşte yıkılan bir başka yuva: “Eşim, son zamanlarda her gün işten geldiğinde doğru odasına gidip bilgisayarın başına geçiyordu. ‘Ne yapıyorsun?’ diye sorduğumda ‘Görüyorsun çok işim var, çalışıyorum’ diyordu. İlişkimiz tamamen bitmişti. Odasını bile ayırmıştı. Sonra evde olmadığı bir gün bilgisayarın açtım. Chat’leştiği kadınla yazışmalarını şaşırarak ve hayretle okudum. Kadınlarla yaptığı görüşmelerinin içeriğini utancımdan okuyamadım.”

Sonra da kredi kartı ekstralarını inceledim. Hangi otellerde kaldığını nerelerde yemek yediğini belirledim. Gelirimizin neredeyse yarısını İnternet’te tanıştığı kadınlarla birlikte harcamış.

Boşanmaktan başka çarem kalmamıştı. Çocuklarımı da alıp evden ayrıldım. Bilgisayarındaki bilgileri, Hesap ekstrelerini ve telefon görüşmelerini delil olarak sunarak zina nedeniyle boşanma davası açtım.”

Sizce bu şekilde kaç yuva yıkılmıştır?

Cengiz hortoğlu

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..