Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sanal aşk

Sanal aşk
 

Mailden bir deniz kızı düştü,

Bana o deniz ülkesinden sonsuz aşkı yaşatan, yüreğime yıllar sonra da olsa sevda ateşini salan, o tadına doyum olmaz yürek yangınını tutuşturan ...

Mailime düşen, selamsız, telifsiz mailin hayat verdi ruhuma. Önce dost kazandım en derininden, sonra aşkı kazandım yüreğimde.

Tanımadan bilmeden duymadan sesini, yaşanırmış meğer aşk... Yürek öyle derinden fırlarcasına çarparmış, dizlerinin bağı çözülürmüş.

Nasıl başardın bilemem. Seni iliklerime kadar nasıl hisettirdinkendini anlatamam. Sığamaz kitaplara şiirlere, kelimeler çaresiz ve anlamsız, bu anda. Gerçi ilktir başıma gelişi.

Senden hatıralar istedim, hayır hayatlar, sevgiler istedim senden. Ne çok sevgi hayat sunarsan dünyama okadar mutlu olur yüreğim. Sevgi denizinde mutluluk içinde ölmek için lütfen çokça gönder...

Evet yaşamdım, sen bambaşka bir yaşam. Ben yaşamayı seçtim sevgileri, güzellikleri aşkı. Ölümleri değil elbette. Ölümüne kuralsız ca aşk’ı seçtim. Ama aşk mazeret dinlemez. Kural tanımaz. Kimseye kulak asmaz. Değilmi zaten, Aşkın en güzelide, özgür olanı, karşılıksız sevgi vereni, kuralsız ve yalansız olanı. Yüreğimizdeki tatlı yangın yeri değilmi, bizi mutlu kılan.

Gülün dikeni acıtmaz yüreğimizi, taş yerine dostun bize attığı güldür yüreğimizi acıtan.

Ne mantık, ne felsefe, ne tarih, ne toplum, ne kurallar, ne yasalar engel değildir aşka. Sönmedikçe yürekdeki kor ateşler.

Senin varlığını bilmek, dokunamadan yaşamak, hisedemeden sıcağını, tadamadan gül memelerden, kana kana içmeden dudaklarını, gözlerinden gözlerinden dalmadan okyanuslara, yüreğinin sonsuzluğunda kaybolmadan eğer ölürsem bilki sonsuz bir cehennem yaşadım.

Benki aşklara yüreğimin sonsuzluğundaki sevgiyi akıtan, çaresizim. Yüreğindeki sonsuzluğa akamadan.

Bir deniz kızı düştü yüreğimin ta orta yerine, derinliklerine. Tüm hayatımı savurdu enginlere sonsuzluğa. Düşlerde acılanmak yok artık. Sitem yok hayata. Tatlı düşlerden kalan sıcacık sevgiye isyan yok artık. Aşka isyan yok, ölüme isyan yok.

Çare yok ölmede ölümsüz aşk’ada. Bir başka baharı yok bunun, yok başka yangını, yok böyle bir sevda. Aşk yok yeryüzünde insanı deli divane ve şair eden.

Ölmek isterim senin hayat denizinde, sevda denizinde. Çokça yolla o yüzden senden hatıra lar sevgiler, zaman dursun, hayat dursun, dursun tüm evren sadece sen ve ben...

Birde kardelenler vardır. Aldırmadan hayata boy verirler karlar altında. Hayatın en zarif en nazik ve yaşam dolu çiçekleridir. Aşk gibi, sevda gbidavetsiz dost gibi. Kuralsız davetsiz eyvallahsız girerler dünyamıza ve güzelleşir dünya dünyamız. Sen benim karlar altında boy veren kardelenim oldun, yırtıp tüm yaşamları girdin dünyama. Selamsız, kelamsız tüm güzelliğin ve içtenliğinle. Kocaman bir gülümseyişle...

Başımın tatlı belası,

Seni sevmek istiyorum sonsuz bir sevdayla ve tutkuyla. Seni içmek istiyorum sonsuz bir susamışlıkla denizleri içer gibi. Gözlerinde kaybolmak istiyorum sonsuzluğa. Teninde dolaşmak istiyorum sınırsızca ve arsızca cüretkar. Ellerin okşamalı saçlarımı, ellerim okşamalı saçlarını sevdayla sevgi ile. Dudaklarındaki son ter damlası olmak istiyorum, seni susatan. Bedenindeki en mahrem dokunuşların, tenindeki yangının ateşi olmak istiyorum . anlıyormusun duyuyormusun beni. Gecelerce kalbinin derinliklerindeki sızı olmak istiyorum...

Bir yıldız kaydı düşümden, ta yüreğimin derinliklerine vurdu beni can evimden...

 
Toplam blog
: 144
: 2687
Kayıt tarihi
: 01.07.06
 
 

Ziraat mühendisi ve iktisatçıyım. yatırım danışmanlığı ve kişisel gelişim konularında  Simurg Con..