Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '11

 
Kategori
İnternet
 

Sanal ortamda küfür!

Sanal ortamda küfür!
 

4.bp.blogspot.com -2.jpg


Bu beyinler yüzünden internet ortamından özellikle facebooktan bıktım! İnsanlar bir yazı veya resim, ya da yorum paylaşırken, hastalıklı beyinlerin yapacağı iğrenç yorumları da düşünebilme yeteneğine sahip olmalı. Özellikle kinaye, nefret kusumları ve nifak tohumları için çanak tutmamalı! Zira bunların ne partizanlıkla, ne insanlıkla uzaktan yakından alakası yoktur.

Ben mesleğimin uzmanıyım ve vicdanımın siyasetçisi. Mesleğim siyaset olsaydı bu dönemde de asla yapmazdım! Klavyesi olan siyasetçi olmuş. Bilgi birikim, ancak kitleleri peşine takıp “VATAN MİLLET SAKARYA, SALDIRALIM ARKADAŞLAR!” edebiyatı üzerine! Yazık, bu işin de cılkı çıktı.  

Dağdaki silahlı terör neyse, klavye başında “Duygu Terörü’ de o dur.

MB ta veya başka yerlerde kin ve nefretini kusan partizanlar, twitter, facebook ve diğer paylaşım sitelerinde küfürlü yorumlara çanak tutuyor. Sırf bu yüzden Facebooktaki sayfamı kapatmanın eşiğinden defalarca döndüm! İstek üzerine eklediğim arkadaşlar, kullandığımız oy yüzünden kitlelere ya küfür ediyor ya alay ediyor! Arkadaş, ben seni bunun için mi ekledim veya kabul ettim sayfama? Oysa aynı haklara o insanların da (yani benim, bizim) sahip olduklarını ne hikmetse bilmiyorlar!  

Prensibim belli, siyasetçi değilim, futbol takımı gibi tuttuğum takım yoktur, dönemsel yıllara göre doğaçlama oy veririm. Ancak kimsenin ne oyuna, ne partisine kötü laf etmem. Kitlelere hakaret olduğu zaman dayanamam! İnsanlar bir partiyi ve onun icraatlarını eleştirebilir. Eskiden”nerden bu partiye oy verdim” deyip bileklerini keseceğini söyleyen medya jönlerini gördüm de; ancak bir başkasının kime oy verdiğini sorgulayacak, kınayacak kadar ileri giden bu çeşitlere hiç bir dönem şahit olmadım ben!

Bu ayasızlığı, bu terbiyesizliği, bu densizliği yapan insanlar bırakın cahil olmayı veya hastalıklı olmayı insan bile olamaz! Biz çocukken bu tiplere şöyle derdik. “Ne dersen on fazlası” veya yüz! Karşı tarafa küfür eden bir zihniyet, bin tane seçim olsa yine yerinde sayar!

İktidar olmanın yolu rakip partinin oylarını eritmekten ve o partinin seçmenlerinin gönlünü kazanmaktan geçer! Şayet onlar aptal, onlar cahil, onlar badem bıyık, onlar çember sakal, onlar makarnaya, kömüre, küçük altına, yüz liraya vs vs vs diyerek böyle art niyet ve üslup ile siyasete hizmet değil, ancak hainlik yapılır!  Şu an benim de yazılanları düşününce içimden küfür etmek geliyor ama etmeyeceğim! Bu seviyesiz insanların seviyesine düşmeyeceğim! Ancak onlara sormak istiyorum; Bundan önceki tüm oylarımı sizin işaret ettiğiniz zihniyete verdim de ne oldu?  Madalya mı verdiniz? Veya siz madalya aldınız mı?

Size her seçim öncesi birçok yazımda ve yorumumda sordum; “Hey çokbilmiş ulema... Seçimlerde oyumu kime vereyim ve NEDEN? “ Tık yok. Ama seçim bitmiş defalarca yenilgi almış zihniyetin bazı çokbilmiş ulemaları %50 ye takmış! Yahu kardeşim biz senin % 0.1, %0.4, %3,0 %2,0 %5.0 %14.5 %25.0 (misal) karışıyoruz mu? Biz size beceriksizler, satılmışlar, beyinsizler diyoruz mu? Çok çalışın insan olun,  hatalarınızı düzeltin, güven tazeleyin, oyları toplayın.

Mesleği politika olmayanlar, fırsat buldukları yerde ayasız şekilde politika yaparak doğacak güzelliklerin önüne set koyuyorlar.  Sırf bu yüzden sildiğim onlarca insan oldu.  Adam benim düşünceme ters paylaşımlarda bulunuyor ya alay ediyor ya küfür! Sonra da davet gönderip ekle beni diyor! :)  Bu ulemaya sesleniyorum; Ben suçsuz, günahsız insanları gaza getirip başkalarına küfür ettirmediğim için, laf olsun diye “VATAN MİLLET SAKARYA” EDEBİYATI yapmadığım için, yapamayacağım şeyleri yazmadığım için, arkadaşlarımın düşüncelerine saygı duyduğum için, prensip ve ilkelerimden vaz geçmediğim için sizlerden özür diliyorum!

Ben sizin gibi olamam lütfen paylaşımlarınıza dikkat edin.  MB içinde farklı düşüncelerin olduğunu bilmemek saflığın daniskasıdır! Yine MB içinde kendi egosunu bastırmak için karşı görüşün düşünceleriyle alay edip lay lom yapmak adeta modadır! Tüm bunlar olmamış gibi insanlardan ilgi alaka ve destek beklemek ve bunun için duyurular yapmak ise tam bir işgüzarlıktır!

MB ta ancak “aynı görüş ve ahlaka sahip insanlar arkadaş ve dost kalır!” hoşgörü MB ölmüştür, Allah rahmet eylesin.  Ben her ne kadar uyum içinde olmaya gayret göstersem de benimle alakası olmayan yazılar ve paylaşımlar göz çıkarır gibi ortalıkta dolaşıp her türlü küfür ve alaya davetiye ise ve buna gelen hakaret edici yorumlar paylaşan tarafından sansürlenmiyorsa birbirimizi kandırmayalım!

Ya bulunduğumuz ortamdaki insanların değerlerine ve düşüncelerine saygı göstereceğiz ya da kavga etmeye devam edeceğiz. İşte tam bu noktada aramızdan biri çıkıp eşitlikten, birlik ve beraberlikten bahsedince başkalarının kıs kıs güldüğü gibi ben de gülüyorum.

Beyhude bunlar “ego” daha tatlı!

Çuvalla örnek var. Son olarak “sev beni seveyim seni” politikası için saygılı olmak lazım. Saygısızlık yapıldığında ise şahsen ben her şeyi göze alırım... Yeter ki beni o noktaya getirmesinler! Bu örneklerle de ispat edilmiştir. Tabi bazı arkadaşlarım hoşnut kalmadı ama kendileri bilir.!

Benim çizgim belli, karakterim böyle. Seni tuttuğun takımınla, tuttuğun partinle ağabey veya kardeş gibi kabul edip saygı göstermiş isem aynı karşılığı beklemek de hakkımdır diye düşünüyorum...

Küfür herkesin yapacağı bir iştir ancak onu taşımak her babayiğidin işi değildir! Aksini düşünenlere yüz fazlası!

Saygılar...

M.Talip Girgin 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..