Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Sanal Sevgilim, yalan Sevgilim

Sanal Sevgilim, yalan Sevgilim
 

•Ayy hercai çok moralim bozuk.
•Hayırdır ?
•Vaktin var mı?
•Konu ne?
•Ya anlatıcam ama sakın beni ayıplama oldu mu?
•Sen konuya bir girsen diyorum!
•Ya ben galiba âşık oldum.
•Birkaç dakika güldüm ve "sen mi?" diye sordum.

Bırakın aşkı, sevgiye bile inanmayan biri bana ÂŞIK oldum diye dert yanıyor.

AŞKI dert olarak görüyor.

Antenler hemen sorun sorun diye dönmeye başladı. Alarm durumuna geçtim J
•Eee kimmiş bu şansız kişi dedim.
•Bak dalga geçeceksen anlatmayayım diye sitem etti.
•Sen bilirsin dedim.
•Tamam sus da dinle o zaman
•Bir iki üç tıp.
•Ben bununla sosyal ortamda tanıştım.
•Artık şaşırmıyorum :)
•Ne kadar zamandır tanışıyorsun?
•Bayağıdır.( zaman vermediğine göre eski demek ki)

Sitem edeceğim de zamanı değil sonra ifadesini alacağım.
•Görüşüyorsunuz tabii dedim.
•Sayılmaz
•Nasıl yani?
•İşte sosyal ortamda görüşüyoruz.
•Yüz yüze?
•Hayır?
•Peki, ne oldu da birden âşık olduğunu anladın?
•Ya birden olmadı aslında
•Hımmm. Terk edildin değil mi? ( çok gıcığım çok)
•Nerden anladın?

Müneccimim ya ben :)

“Durum ortada.

İlişki yaşadığınızı zannedip boşluğunuzu doldurdunuz.

Araya üç beş sevgi sözcükleri, üç beş ilgileniyormuş davranışları, al sana sanal ilişki.

Sonra bir taraf sıkılır başka denizlere yelken açar ve kalan o ana kadar sevdiğini ne hikmetse hiç anlamaz.

Ne zaman ki giden gider ben âşık oldum feryatları yükselir.”

 
•Ya ama ben onu çok seviyorum.
•Bana ne söylüyorsun aç telefon ona söyle dedim.
•Ya telefonumu açmazsa?
•Aramadan bilemezsin ki.

Arar ve karşı taraf telefonu açmaz.

Ve kafada senaryolar devreye girer.

Başkasını buldu bak! Beni hiç önemsemiyor!

Ben aptal bir yüz ifadesiyle olanları izlemeye devam ediyorum.

İşi vardır. Görmemiştir diye düşünmüyor.

Çünkü kendisine güveni yok.

Çünkü ilişkisine güveni yok.

Gerçi ortada bir ilişki var mı?

Onu da benim bildiğim yok.

karşısında ki insanı suçlamaya devam ediyor.
•Neden hiç yüz yüze görüşmediniz?
•Aslında o çok istedi de ben cesaret edemedim.
•Yüz yüze görüşmediğin birini seviyorsun?
•Sevilemez mi?
•Sevilebilir.
•İyi işte seviyorum.

Sanal ortamdan tanışıp evlenen birkaç arkadaşım var.

Sosyal âlem dediğimiz yer sadece tanışmaya bahanedir.

Ortak alanlar, ortak paylaşımlar iki farklı insanı bir araya getirebilir.

Amma sırf boşluğunuzu doldurmak adına, vakit geçirmek, eğlenmek adına olmayan hayali sevgilinin, hayali ilgisiyle beslenmeye çalışıyorsanız gidenin hayalet olmasına da şaşırmamalısınız.

Şimdi alan memnun veren memnun sana ne diyenler var ya.

Hah işte madem bu kadar memnunsunuz olmayan sevgilinin olmayan acılarını da yaşamayın o zaman.

Alışveriş olduğu sürece sorununuz yok.

Sanaldan sevgili yaptıysanız bunları da göze alın.

Pazar alanı geniş.

İtirazım sevgiyi kullanmayın.

Ay âşık oldum. Çok seviyorum. Dediğiniz zaman stop düğmenize basıyorum diye de bana kızmayın.

Seviyormuş, aşkından ölüyormuş pehhhh

Sanal sevgilin, yalan sevgilin olmuş

Çünkü zaten ortada bir sevgili bile yokmuş

1001 gece masalları ise bu masalların yanında harcanıp gidiyormuş.

Sanaldan aşk yaşamak nasıl oluyor ya diye sorabilen bir kesim var ya.

İşte onlar iyi ki var.

Onlar aşka inanan ve aşkı sahiplenen kesimdir.

Onlar aşkın yüz yüze ve göz göze yaşanabileceğini bilen insanlardır.

Bazıları gibi dokunmanın sevişmek olmadığını bilenlerdir.
•Ben en iyisi mesaj atayım.
•Suçlu musun?
•Hayır! Birkaç yalanını yakaladım. O ısrarla yalan söylemediğini söyledikçe kavga büyüdü.
•Yalan söylediğini düşündüğün birine mesaj atıp ne diyeceksin?
•Yalan söylemediğini ispatlasın.
•Kavgaya devam yani?
•Ne yapayım yaaa. Onsuz yapamıyorum.
•Senin sanal sevgili yalan sevgili olmuş. Ya bunu gerçekliğe taşı ya da unut gitsin.
•Unutamam, görüşemem de.
•Ehh o zaman seni bir uzman görsün canım benim.
•Bugünlük aklımın bereketini yedin bitirdin. Benden bu kadar!

hercaideniz

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..