Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '10

 
Kategori
Blog
 

Sanaldan gerçeğe dönüşen dostluklar!

Sanaldan gerçeğe dönüşen dostluklar!
 

Yazarlar arasında geliştirilen sanal dostlukların tadı bir başka olur!

Bir fırsat oluştuğunda tanışmak, sohbet etmek isteriz kendileriyle!
Ama bu isteğinizin gerçekleşmesi tamamen tesadüflere bağlı!
Ya da seyahatlerinizin aynı şehre denk düşmesine!
Tıpkı benim İstanbul ziyaretimde gerçekleştirdiğim bir sürpriz olay da olduğu gibi!

Konakladığım tesis sahil yolu üzerinde, maltepe dragos yakınlarındaydı..

Yol boyunca gözüme çarpan pendik yön tabelaları ise bana Ahmet Balcı arkadaşımı aramamı emretmekteydi adeta!

Öyle ya bu kadar yakınlaşmışken görüşmemek olmazdı!

Ama telefon görüşmemizde yaptığı kısa tariften sonra şıp diye bulacağımı sandığım adres arama maceram kilometrelerce sürmüştü.

Malum, İstanbul sokaklarını pek bilmiyorum, ama avucumun içi gibi bilirim diyecek bir kişi dahi olacağını sanmıyorum!

Kime sorsam, yanlış yola girmişsiniz, orası çook gerilerde kaldı demişti!

Hemen Camii’nin yanındaymış oysa:-)

Nihayet marmara kafenin kapısından içeri girdiğimde Ahmet bey’in sıcacık gülümseyişi karşıladı beni.

MB sayesinde oluşan sanal tanışmamızı o an el sıkışarak gerçeğe dönüştürürken, sanki uzun yıllardır görüşemeyen askerlikten yada aynı okuldan arkadaş gibiydik!

Hemen bir masaya kurulduk ve saatlerce sürecek olan sohbetimizde bize eşlik edecek ikramlar başladı.

Masamıza gelen ayvalık tostu ve sahlep aklımda ama kaç bardak çay içtik hatırlamıyorum!

Tek hatırladığım, çok keyifli geçen bu sohbetin moderatör müdahalesi gerektirmeyecek lezzet ve kalite de geçtiğiydi!

Bu keyifli anı Sabiha hanım'ı telefonla arayarak paylaşmamızda ayrı bir güzellikti pek tabii ki!

Kendisiyle tanışmak benim için çok sevindirici ve unutamayacağım bir olay oldu!

Sonuç olarak çok net söyleyebilirim, Ahmet bey tıpkı bu sayfalardan tanıdığınız gibi, yani gerçekten çok cana yakın ve saygın bir kişi.

Beni en iyi şekilde ağırladığından ve göstermiş olduğu yakın ilgiden dolayı kendisine çok teşekkür ediyorum.

Ve darısı başınıza diyorum:-)


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..