Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '09

 
Kategori
Eğitim
 

Sanane Benim Seviyemden (SBS)

Sanane Benim Seviyemden (SBS)
 

Sanane Benim Seviyemden: Çocukların zeka dolu, eleştiri kokan bu sloganını duyduğum zaman hayranlığımı gizleyemedim. Bu sözü ilk kez, Cumartesi günü 6. Sınıf SBS’ye girecek olan yeğenim Sıla’dan duydum. Nereden duyduğunu sorduğumda, herkesin dilinde olduğunu, MSN’de nickname olarak kullandıklarını söyledi.

Google’da, tırnak içine alarak “Sanane Benim Seviyemden” aradım. Yani aynen böyle yazılmış sözcük grubunun sayısını merak ettim: 4160 kayıt çıktı…

“Sanane Benim Seviyemden”, yani S… B… S…, SBS’ye karşı olanların sloganı… Anlamlı, güçlü bir slogan...SBS’ye karşı yükselmeye başlayan muhalefetin sesi…

Çocuklar tepkilerini böyle ifade etmişler, bu işi çözmek büyüklere düşüyor.

12 yaşındaki çocuklar, SBS 6 için çocukluklarının o güzelim 12 yaşlarını harcıyorlar…

13 yaşındaki çocuklar, SBS 7 için çocukluklarının o güzelim 13 yaşlarını harcıyorlar…

14 yaşındaki çocuklar, SBS 8 için çocukluklarının o güzelim 14 yaşlarını harcıyorlar…

Çocukların 14 yaşlarını kurtarmak kolay değil ama 12 ve 13 yaşlarını kurtarma şansımız varken bu şansı kullanalım ve 6. ve 7. sınıf SBS’leri acilen kaldıralım.

Çocukların “Sanane Benim Seviyemden” sloganını hafife almayalım…

Ankara, 8 Haziran 2009

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..