Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Fotoğraf
 

Sanat adına rezillik

Sanat adına rezillik
 

sanatın rezilliği..


“Yeterince Rezil Misiniz?”

“Yeterince Cesur Musunuz?” diye bir haber ve bir dizi fotoğraflar gözüme çarptı bir internet haber sitesinde. Bu başlık aslında, sağduyulu biri ve bir insan bakışıyla şöyle okunuyordu: “Yeterince Rezil Misiniz?”

Fotoğrafları biraz inceledim ve her baktığım fotoğrafta midem bulandı. Her bir karesi leş yığınından farksızdı.

Yüzlerce kadın ve erkek bir araya toplatılmış çeşitli duruşlar ile onlara fotoğraf çekilmiş. Gâvurca ifade ile “nü” ama Türkçe ifade ile “anadan üryan”. Halk arasında buna “cıbıl-cıbıl” denir. Yani çırılçıplak.

Bunu sanat uğruna yapmış ve övüne övüne servis etmişler. Rezilliği sanat diye yutturmaya kalkmışlar. Böyle bir sanat olsa olsa rezillerin, rezillik sanatı olurdu.

Hayvanların bile tüyleriyle bedenleri örtülmüştür. Para uğruna, insanlık bu kadar aşağılanamaz. Bunu servis yapan basın ile hazırlayanlar arasında hiç bir fark göremiyorum.

Gerçi o millet, öyle sanıyorum ki 3-5 kuruş verilerek oraya toplatılarak bu fotoğraflar çekilmiştir. Ne kadar inancı batıl olsa da insanlar böyle bir tavrı hoş görmezler. Birtakım Hıristiyan toplumlar bile örtünmeye önem verirler. Çünkü örtünmek bir insan tavrıdır. Parasız insanların, hele de dini batıl olunca yapamayacağı iş yoktur. Ne yani, bir saatliğine 100 dolar verilse kişi başına bunu kolayca yaparlar! Hele bir de “ ben de o meşhur fotoğrafta varım” diye övünmek var ya işin sonunda…

Şimdi belki de bazı okurlarım bana “sana ne” diyorlardır. Ama bilinçli ve topluma karşı sorumlu okurum bunu demez, diyemez bundan eminim. Ben “bana ne” diyemem. Çünkü görüldüğü gibi hem benim huzurumu bozmuştur hem de toplumda yeni yetişen gençliğin ahlakını rahatsız edecektir.

Ben bir insan olarak rezilliklere kayıtsız kalamadığım için bu satırlar ile sizlerin değerli vaktini alıyorum. Topluma karşı duyarsızlık hayvani bir davranıştır. Karanlığa taş atmaktansa bir mum yakmayı yeğlemeyi düşünürüm…

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..