Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '22

 
Kategori
Güncel
 

Sanat Aleminde Gerçek Aşk Yok

Bu zaten böyle biliniyor da birileri her gün aşkını ilan edince…

Aslında bu konuda yazılan konuşulan beni ilgilendirmiyor-sanatçılar hakkında konuşanları sevmem sanatçı değil o sanat zarar görüyor- lakin sonuçta bu insanların da kalbi var yani severler ve ilişkileri de aşk olur.

Sanat âleminde gerçek aşk yok; peki ben bu kanıya nerden vardım?

Yahu hepsi de kendi çevrelerinden insanlarla ilişki kuruyor evleniyorlar.

Böyle aşk olmaz…

Bize ne ne yaparlarsa yapsınlar da aşk demesinler… Hatta bazıları ortaklık kurar gibi.

Yani düşünebiliyor musunuz Türkiye’de seksen dört milyon insan var yüz bin sanatçı birbirine aşık oluyor. Bunlar caddede sokakta şurada burada hiç başka insan görmüyorlar mı? İnsanın gönlü kayabilir.

Üstelik sanatçı demek gönül adamı demek, rastgele kalbini verir mi hiç.

İlişkilerini eleştirmiyorum ki zaten ben de gönül işlerini biraz böyle düşünüyorum ama adına aşk demiyorum, aşk başka bir şey. Bizler itibar etmesek de derin aşka inanan din gibi tapan insanlar var.

Sonra kısa sürede ayrılıp başka birine gidiyorlar, iyi de ediyorlar sanatçının böyle hakları var, bizim gibi buruşuk Zehra ile yaşlanmalarını bekleyemeyiz.

Ama adına aşk demeyin ya bizi kandırıyorsunuz!

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..