Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '08

 
Kategori
Mizah
 

Sanat aşığı (!) sevgilim...

Sanat aşığı (!) sevgilim...
 

en çok ki mi ıslatacak testlerinden biri...


— Canım, bak rast makamına geçtik.

— He iyi aferin size.

—Yeni bir eserden geçiyoruz söyleyeyim mi bak; güüül ağaacıı değileeem, her geleneee eğileemm, çek eeelini elimdeeen...


—He he heeeyttt! bu ne bie, ne biçim şeyler öğretiyorlar sana orda o ney yavv !

- … ?

— Gitme kızım abuk sabuk şeyler öğreniyorsun tövbe yarabbi.

- … :((


......................

— Aşkım geçen gün MB de eski bir şiirimi yayına aldım, çok beğenildi.

— He iyi aferin.

— Biraz eski Türkçe ve Farsça kelimelerle süslü okuyayım bak.

— Oldu.


— Ey! Sevgili... Beni hülyalara sardıysa edalarındaki efsun...

- … ?

— Yani diyor ki, beni rüyalara, hayallere düşürdüyse hareketlerindeki, cilvendeki büyü...

— Haa evet...

— Ne bu zem...

— Ney?

— Dur açıklayacağım... Ne bu zem, ne bu serzeniş, başın göğe mi erdi? Yani ne bu şiddet bu katılık...

— Ha anladım dötün mü kalktı diyor yani...

— Yuhhhh!

— Kızma be, öyle değil mi yani, ne havalara girdin gibi bir şey değil mi?

— Ya tamam ya offf.

— Ne kızıyorsun kızım ben realist adamım öyle demek istememiş mi şiir yani?

— Ya tamam yani ancak bu kadar içine edilebilir bir şiirin ya :(

- Ya tamam özür dilerim amaannn! Başıma kakarsın artık aylarca hadi devam et.

- Tamam bu kadardı şiir işte bitti :(

....................

— Canım, kardeşimin sergi açılışı var yarın unutma.

— Ya ne işim olur? Gelmem valla bak ısrar etmeyin.

— Ayıp ama maaile orada olacağız, kocan nerde diye sorar millet.

— Ya işi var de, bir şey uydur ya hiç haz etmiyorum o entel dantel takımından.

- Ya sana ne , sanatçılarla muhatap olma sende, eserlere bakar bir kaç kadeh bir şey içeriz işte.

— Ne eseri kızım ya?

— E, 21 tane sanatçı katılıyor kızın sergisine, birçok eser var.

— Ya yürü git, geçen sergide de belki iki resim görürüm içim açılır dedim, tuhaf tuhaf video gösterileri.

— Allah Allah anlamıyorsun diye niye tuhaf diyorsun, emek var ortada.

— Yemişim emeklerini. O Mersin'den gelen çocuk kendini yere koli bandıyla yapıştırmıştı o neydi ya?

— Off tamam gelme.

— Ha ha ha, bak aklıma da geldi şimdi iyi mi, o Almanya'dan gelen kız cıscıbıl soyunmuştu, sanata bak biee :))

- Performans sanatçısı onlar tamam ya, gelmesen gelme de aşağılama milleti bari.

— Ben ne aşağılayacağım be, senin bacın beni aşağılıyor, sanki mecburum o abidik gubidik işleri anlamaya. Koysunlar sergiye bir Ayvazovski resmi, bak nasıl gidiyorum, adam sanki fotoğraf çekmiş bie helal olsun, sanat bu işte bu...

- Tamam vazgeçtimmmm....

- O kadar yıl okumadım güzel sanatlarda ama ben de kendimi bantlarım oraya buraya ne olacak hahaha ?

- Taaamammmmm!!!

***Nişanlıyken, kayınpederimin kayınvalideme yazdığı bir şiiri, ben sana yazdım diye getiren eşimden fazlasını beklemek benim suçum...benim suçum...benim suçum....

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..