Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Sanata dair

Sanatın her birimi üstün niteliklere sahiptir. Sanatın tarifi yapılmaz, yorumlayarak. biçimsel özgün uslup kullanarak,elde edebilirsiniz. Sanat evrensel bileşimleri çağrıştırır.Sanatçı, eserini uygular, çalışır, oluşturur.Elde ettiği şaheser toplum yararına kalır. Sanatçı herkese örnektir, verimlidir. Onları yüksek dağlardan sürekli akan çağlayan sulara benzetebiliriz. Aktıkları yerleri temizler, asla yosun tutmazlar, özellikle bir mucize yaratarak, taşların arasından yeşil renklerde yaprakları açığa çıkartırlar. Bu özellik onların yaratılışında var olan yaratıcılığından sadece biridir.

Ressamlar Günü olarak düşünürken, sanatın her kolundaki branşları aklıma getirdim. Saygın, hünerli, yaratıcı,dallar. Ülkemizde birbirinden değerli sanatçılar bulunuyor. Uyguladıkları sanatı gerektiği gibi yapıyorlar. Kişisel düşüncem benim için çok önemli geleceğe umutla bakıyorum. Sanata dair ne varsa gün gelecek, daha ilkeli hale gelecek, toplumumuzda sanata ve sanatçıya daha fazla değer verilecek. Sanatçılara meslekleri ile ilgili gerkli istihdam olanakları sağlanacak. Gerçekten ben inanıyorum. Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 24
: 122
Kayıt tarihi
: 25.08.15
 
 

1962 Yılında İzmit'te Doğdu.1981 İzmit Kız Meslek Lisesi ve Akşam Sanat Okulu Resim Bölümü'nden m..