Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Sanatımın 50.Yıl Haberi

Sanatımın 50.Yıl Haberi
 

Abdülkadir Güler Sanat ve Edebiyat yolunda aşkla koşuyor...


YAZARIMIZ ABDÜLKADİR GÜLER'İN 50. SANAT YILI

Benimle ilgili bir haberi, siz sanatçı dostlarımla bugün bu köşede paylaşmak istiyorum. 1962'den beri sanat - edebiyat yolunda koşuyorum ve hala da devam ediyorum. Ne usandım ne de yoruldum. Koca bir yıl geçti... Konu ile ilgili haberi Söke Ekspres Gazetesi muhabirlerinden değerli gazeteci arkadaşım Sevgili Yılmaz Salum Beyler yazmışlardır.

Sevgili Yılmaz Salum ve tüm Söke Ekpres yazı ailesine sonsuz teşekkürlerim vardır. Bu sade bir kutlama olacaktır. Sanat'ta  50. Yıl gili  hazırlıkları Söke Şairler ve Yazarlar  Deneği tarafından yapılıyor. Darısı dostlar başına diyorum. Benimle ilgili Söke Ekspres gazetesi haberi aynen aşağıya alıyorum. Yeni yılın 2013 yılının  tüm okurlarımıza güzel yurdumun değerli insanlarına ve hatta bütün dünyaya hayırlı, sağlıklı ve huzurlu olmasını diliyorum. Ama hepsinden önemli artık analar ağlamasın diyorum.

 

Sanat, Edebiyat alanında elli yılı devirmek elbette kolay değildir.

Söke Ekspres Gazetesi yazarlarımızdan Absdülkadir Güler'in sanatta 50 Yılı önümüzdeki günlerde  sade bir törenle kutlanıyor. Söke Şairler ve Yazarlar Derneği  hazırlıklarını yapıyorlar. Derneğin  yayın olan  iki ayda bir çıkan SARIZEYBEK Dergisi Özel bir sayı olarak çıkıyor.  Yazarımız Abdülkadir Güler  bu 50 yıl konusunda şunları söyledi:  

"Elli yıldır Sanatla  ve edebiyatla aralıksız olarak uğraşıyorum...Hala da  çalışmalarıma devam ediyorum. Bugüne değin 25 kitaba imza attım. Bir çok da ödül aldım. Benim  bunların hiç birini önemsemiyorum.  ödülerin hiç biris önemli değil. Benim için önemli bulduğum  İki Üniversite  tarafından   benim hakkımda  iki Yüksek lisans tezlerinin hazırlanması olayıdır. Bunlardan biri Erciyes Ünriversitesi Fen  Fakültesi  Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü öğrencilerinden  M.Nur Usluer,  diğer  Ankara Gazi Üniversitesi  Türk Dili ve Edebiyat Bölümü öğrencileri tarafından  Mehtap Demirel tarafından  Yüksek Lisans Tezlerininin  hazırlamasıdır. Ben başkalarının hayat  öykülerini yazarken , başkaları da benim hayatımı  tez olarak hazırladılar...İşte bu iki  olay  beni sonderece  mutlu kılıyor. Şunu  anlıyorum  ki 50 yıl boşa geçmemiştir.  Darısı dostlar başına olsun diyorum" dedi. 

Biz de Söke Ekspres Gazetesi   yazi alesi olarak  sevgili hocamız  ve  yazarımız  Abdülkadir Güler'e daha nice başarı dolu yıllar diliyor  ve tebriklerimizi sunuyoruz....

Muhabir: Yılmaz SALUM

Söke  Ekspres Gazetesi  /  28 Aralık 2012.
 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..