Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Sanatkarane Cumhurbaşkanlığı

Hani

Ünlü bir deyişimiz var

Şöyle

“Bir kimse

Bir işi her gün yaparsa

O işin işçisidir

Bir kimse

Her gün yaptığı işe aklını katarsa

O işin ustasıdır

Bir kimse

Her gün yaptığı işe ruhunu katarsa

O işin sanatçısıdır”

Şeklindedir o sözümüz

Ben

Bir öğretmen olarak

Bu özlü sözümüze çok değer veririm

İsterim ki

Herkes de değer versin

Bilirim ki

Sanatkârane yapılan iş tat verir

Öncelikle yapana

Yani işin sanatçısına

Ve tabii izleyenlere de

Ben bu anlayışın

Toplumumuzun her kesimine yansımasını

İstiyorum

En başta da

Her kesimdeki yöneticilere yansısın

Yöneten

İşini sanatkârane anlayışla yapsın

Başarsın hem de kolayca

Başarı yıkılmaz başarı olsun

Yaşayanlara alabildiğine tat versin başarı

İşte

Bu başarıya gerçek başarı derim ben

Sadece ben değil herkes böyle der

Derme çatma

Eğri büğrü

Ellesen yıkılıverecek

Başarı başarı değildir

Tat vermez bu başarı

Doğal olarak da kalıcı olmaz

Başarı kalıcı olacak yeni başarılar yaratacak

Böylesi istenilen başarıdır

Bu bağlamda

Hiçbir art niyet taşımadan diyorum işte

Sayın Cumhurbaşkanımız da

Cumhurbaşkanlığını sanatkârane yapsın

Ülkeyi

Güzelleştirdikçe güzelleştirsin

Daima güzelleşecek alt yapıya geçsin

İlişkiler çok güzel olsun eller ellere kavuşsun

Kin

Nefret

Kıskançlık

Dedikodu

Düşmanlık yok olsun

Yerlerine

En samimi şekilde

Doğru sözlülük

İyilik etme

Barış yaratma

Asla barışı bozmama

Gelip yerleşsin

Ekonomi her gün daha doğruya yürüsün

Bilimsel hal alsın

Üretim tüketim dengesi tam olarak gerçekleşsin

Asla bozulmasın

İnsanlarımızın tamamı işli kayıtlı olsun

Gelir seviyemiz arttıkça artsın

Hiçbir dış oyun

Gelip ülke düzenimizi bozamasın

Saygı

Sevgi

Özdenetimli olma

Empati yaparak ilişki kurma

Sorun çözücülükte ileri gitme

İşbirliğine yatkınlık

Tam olarak gerçekleşsin

İşte

Sanatkârane Cumhurbaşkanlığı budur

Budur

Budur

Budur

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..