Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '14

 
Kategori
Öykü
 

Sandal

Sandal
 

Tarih her günüme yenisini eklerken, takvim bir yaprağını daha kaybediyordu...

Zaman alnıma yazılanları teker teker oynatırken, saatler tık tık sesiyle beynime işliyordu...


Hayat iyiliklerle güzel, mutluluklarla özel. İstediklerimizin gerçekleşmesi yıllar alabiliyor bazen, sabır gerek. Selamet çemberine düşenler kervanına katılırız birgün .Takılmamak gerek bunlara.

Akşam güneşi güne veda etmeye başlamıştı. Boş bulduğum bir yere oturmuştum sahilde. Sağımdan solumdan insanlar geçse de pek aldırmıyordum. Kıyıya bağlanmış sandallara gözüm takıldı ,izleyedurdum öylece. Sallanıyorlardı; sallanıyorlardı ama batmıyorlardı onca güçlü dalgalara rağmen. Boyum kadar dalga geliyor, korkunç bir sesle sandallara vurup geçiyordu. Ama yine suyun üzerindeydi tahtadan kahramanlarımız. Denizde dolaşanlar bile meydan okuyabiliyorlardı rotalarından şaşmadan.

İnsan hayatını gözümün önüne getirdim bir anda. Bizler birer sandalsak, hayatımız boyunca dalgalarla mücadele vermemiz kaçınılmazdır. Kader denilen şeyse nasıl bir denize bırakıldığımızla alakalıdır. Herkes kendi denizinde yüzer; dalgalara karşı koymalarıyla batmadan, ters yatmadan her kıyıda varlığından haberdar eder. Su alabilir içine bazen, yenik düşebilir. Ama an gelir; o su kurur gider, eskisi gibi olur yine. Kaldığı yerden...

Denizi izlemeyi, her an her ayrıntısını içimde yaşamayı seviyorum. Hayatı yaşanılası kılanları seviyorum. Ben de bir sandalım herkes gibi.

Denizim bambaşka; dalgalarım bambaşka ; bir ben aynıyım...

 
Toplam blog
: 70
: 689
Kayıt tarihi
: 08.10.14
 
 

YTÜ, Kimya Yüksek Mühendisi... Kağıtlar yetmiyor yazmaya... "Daha bitmedi! ..