Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Sandığım hayatlar

Sandığım hayatlar
 

Bildiğimi sandığım hayatlar vardı çevremde. Mutlu, huzurlu, güzel ve kıskanılası hayatlar.. Aslında kıskandığım hayatlar özenilebilecek sandığım ama özenilmeye bile değmez hayatlarmış. Uzun, sıkıcı, özensiz hayatlar...

Soğuklarda birbirlerine sarılıp ısınmalarını sağlayan hayatlar meğer birbirinden uzaklaşarak soğukta donup ölmelerine sebep oluyorlarmış. Ve ben bu hayatlara özenilerek
bakmışım. Kıskanmışım.. Kıskandığım bu hayatlar yok oluyorlarmış günden güne, özenilesi bu hayatların yok oluşlarını izlemişim ben aslında her gece ağlayarak.. Özenilebilecek bir hayatın, hayatların olmadığını anlamış olmam lazımdı aslında şu an ama ben hala kıskanılıp,
özenilecek hayatların peşindeyim ..

Neden ben de bilmiyorum aslında sadece herhangi bir şehirdeki herhangi bir hayatın içinde mutlu olmak istiyorum hepsi bu ..

 
Toplam blog
: 29
: 299
Kayıt tarihi
: 12.01.12
 
 

96 doğumlu kalbi sürekli kırık gezen o küçük kız benim. Olmayacak insanlara olmayacak değerler ve..