Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Sandık lekesi

Sandık lekesi
 

netten alıntı


adını teslim alırken dilim

kalbime karabasan bir örtü olacağını bilemezdi/m

 

korunaklı dünyamın kırılan kapısından

buz gibi kuzey rüzgârlarının kucağında buldum kendimi

kaygan gecede tutunamayıp, bulandığım siyahlıktan

ağır, koyu bir karanlık sarılmıştı boynuma

bir fırça darbesiyle, çiçek kokularından uzak

tuvalde değişti kaldı manzara

 

duygu kırıntısı büyüdükçe büyümüştü içimde

kırpılmış uykuları soluyorken odam

akıl oynamıyordu yerinden

 

kendime tarifsizdim

tam huzura erecekken kalbim

kendi elleriyle

alevi tutmak için çabalıyordu

 

sen nerden çıktın da ansızın

ben takılıp ıslığının sesine

ayaklarım yola boyun eğip

göre göre yüz vurdum sonbahar/ın yüzüne

 

siyah gözlerinden dökülen ateşten korkmuyorum artık

arkanda tutuşan yeşil, çoktan bozkıra döndü

lâkin, görmesem de

hep göreceğim, geçmeyen bir sandık lekesi bıraktın ömrüme…

 

31 Ekim 2010

 

 

Hâdiye Kaptan

(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....