Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Sandık

Sandık
 

tüm sevdiceklerim, hepsi öldürücüydü..


Çeyiz sandığımıza sadece yalnızlığımızı koyanlardandık biz
İşve cilve bilmeyen kalbinden oynak hafif meşreptik
Kopsun isterdik, kopalım

Çirkinleşmek lazımdı biz gibilere kopabilmek için
Nefreti bile sevişirdik de kopamazdık, olmazdı..
O bam teline dokunulmasaydı eğer
Becerip de dünyayı içine soksan umrumuzda olmazdı
O bam teli kaf dağında değil
Yürekten ağza gelen bal damlası değil
Buzdağına çarpan

Bedenimdeki o küçük pencereden, ruhumdaki yarayı görmesen
Ve deşmesen orayı
Peki gördün, arkanı dönmesen
Boğdurtmasaydın beni ona
Sandığımdaki yalnızlığı alıp gitmeyecektim..

Çeyiz sandığımda seni büyütmeyecektim..
Olur'u olmayan, olmaz'ı mümkün olduğunca erteleyen
Hafif meşrep bir hayat benimkisi
Olmaz'a yakalanınca yeniden başlayan...
Çeyiz sandığımıza sadece yalnızlığımızı koyanlardandık biz
İşve cilve bilmeyen kalbinden oynak hafif meşreptik
Kopsun isterdik, kopalım

Çirkinleşmek lazımdı biz gibilere kopabilmek için
Nefreti bile sevişirdik de kopamazdık, olmazdı..
O bam teline dokunulmasaydı eğer
Becerip de dünyayı içine soksan umrumuzda olmazdı
O bam teli kaf dağında değil
Yürekten ağza gelen bal damlası değil
Buzdağına çarpan

Bedenimdeki o küçük pencereden, ruhumdaki yarayı görmesen
Ve deşmesen orayı
Peki gördün, arkanı dönmesen
Boğdurtmasaydın beni ona
Sandığımdaki yalnızlığı alıp gitmeyecektim..

Çeyiz sandığımda seni büyütmeyecektim..
Olur'u olmayan, olmaz'ı mümkün olduğunca erteleyen
Hafif meşrep bir hayat benimkisi
Olmaz'a yakalanınca yeniden başlayan...
 

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..