Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sanırım evliyayım (sümme haşa...)

Sanırım evliyayım (sümme haşa...)
 

Yaa birisi aynı zamanda 2 farklı yerde de görülebilir mi?

Sanırım ben görülmüşüm, sevgilim öle diyor vallahi... Geçen Cumartesi beni bi cafe de bayanın biriyle gördüğünü iddaa ediyor, şoktayım şu an, ilişkim sallanıyor... Öyle emin ki, kendimden şüphe edicem yakında, şaka gibi...

Bilmiyorum neden kaynaklandı bu güven sorunu, belkide bunu yapacak son kişi benim... Heralde başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir, bahsedilen saatte işyerimde olduğum tartışma götürmezken, sevgilimi ikna edememiş olmam delirtiyor beni, yapsam (Allah göstermesin) bu kadar sorun olmazdı heralde...

Velhasıl bende takılıom kendime ' oğlum evliyamısın nesin diye'... Aynı anda iki farklı yerde görülmenin başka bi açıklaması yok heralde... Şaka bi tarafa ben onu çok seviyorum, ama hala bir çıkar yol bulmuş degilim, çaresizim şu sıralar...

 
Toplam blog
: 11
: 601
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

1986 da Konya Altınekın Ilçesinde dogdum. İlk, orta ve liseyi Konya' da bitirdim, halen Konya da ika..