Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '16

 
Kategori
Şiir
 

Sanki benim içindi

Sesin, yüzün

Kalbin ve gözlerin

Sanki hep benim içindi

Bu ise gerçek, ben senin sadece kaşını gözünü değil bir bütün varoluş şeklini sevmiştim

Yine severim, hep seveceğim

Lakin, burayı sen doldur, seni kıran ben olmak istemem

Sabrın en zoru sevdiğine ulaşamamaktır derler.

Ya sevdiğin, hem sevdiğin hem sana ait olduğuna inandığın ise, gerisini sen getir

Anlayacağın sabırlıymışım sevgili, sabırlı

Kırgın olduğum kadar sabırlı, sabırlı olduğum kadar da kırgın

Zaten sabrımda gücünü kırgınlığından alıyor bunu unutma sevgili

Sevdiğine kavuşamamaya bir ömür sabreder belki insan 

Kendine ait olduğuna inandığına ömür yetmez sevgili.

Benimdin sevgili, benim.

Lakin bende, sana karşı ne seni sahiplenecek bir benlik kaldı, ne de bir ilgi

Zaten senden sonra, bütün güzellerde gölgende kaldı.

Yinede sabırlıyım sevgili, sabırlı, hem de kırgın olduğum kadar sabırlı

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..