Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Sanki konuşu(yorum)

Sanki konuşu(yorum)
 

DUDAKLARIMDA KANAYAN GÜLLER SENDE AÇMALIYDI YEMYEŞİL. . .


Emre uyup cemre olsam dudaklarına özlemle düşen, ömre uyup aşk olsam kulaklarında nağme tadında çınlayan.

Çürük bir düş var gözlerimi kapattıklarımda. Başıma ok gibi saklanan sırların perdeleri var etekleri tutuşmak üzere olan. Ve ben senin satırlarında lime lime doğranan bir kuş bakışı görüyorum uzaktan özüne yaklaşmaya çalışan.

YÜREĞİNİN içinden yıldızlar geçer peşin sıra, eller parmaklar birbirine dolanır arasıra, belki gönüllerde kalandır tozlu bir hatıra, aşk sen ne güzel şeysin bana kadınımı verensin. . .

Bazen gidemediğin zaman GİDERSİN aslında, bazen de kaldığın zaman orada yoksundur. Sürgün yiyen ayakların olsa da yüreğin özgürdür bir bakıma.

Bazen boş bir trende terkedilişimin analizini yapıyor aklım, elimde kocaman bir yürek, içimde sızlayan bir yarayla senden ayrılmanın verdiği serzenişimi yaşıyorum. Kanıyor bedenim ama gözlerim arkamda yalan bir aşk bırakıyor İSTASYONA usulca.

Düşüyorum; gözlerimi kapattım üşüyorum sımsıcak. Duvarlara çarpıyorum inerken, göğüs kafesimde çırpınan çatal dilli bir kuş merhametin özgürlüğünü savunuyor . Oysa özgürlüğüm senin merhametinde savuşuyor... Ölümün gerçek akasında çığlığın sevişmiş kırıntıları serilmiş toz toprak içinde. Zulüm göğsüne sapladığın hançerde değil gibi duruyor. Hançer sevgiyle bakan gözler yerine, ihanetle bakan sessiz gözbebeklerinde saklı... gibi...

Beni sevmeyi çiz dünyanın tuvaline, saçlarımı okşa sarıyla, gözlerime bak denizin mavisiyle, yanaklarımı okşa gülün pembesiyle, dudaklarıma in şehvetin kırmızısıyla. Boynuma sarıl her renkte, bedenime dokun her fırça darbesiyle. Yeter ki resmet beni ellerinle sevgilim.

Bahar ol gel bana ayrı ayrı, göz kapaklarıma düşen kar tanem ol eri gözbebeklerimde. Rüzgarın getirdiği savrulmuş yaprak ol yeşilden henüz kırmızıya dönerken, damlalardan "aşk" yaz yüreğimin en kuru köşesine orada nemlendir aşk denen mahrum patikayı. Dilimden dökülen her kelam duygusunda sen ol, aklıma ilk düşen anlam meleği gibi nur ol, taze ol filizlerini yüreğimin sessizliğine dök usul usul. . . Belki o zaman aşkımıza mani olmaz sevgide öte. .

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM. BU YAZMIŞ OLDUĞUM DENEME TADINDA YAZIM; KISA ZAMAN EVVEL SİZ SEVDİĞİM DOSTLARIMA YAZDIĞIM YORUMLARDIR YİNE. HEPSİNİ BİR ARAYA TOPLAYIP BİR ÇEVRE DÜZENLEMESİ YAPMAK İSTEDİM. UMARIM SİZİN BEĞENİNİZE HİTAB EDEBİLMİŞİMDİR. HEPİNİZİ SEVGİYLE SELAMLARKEN YAZIMA BURADA SON VERİYORUM. HAYATIN SELAMETLERİ ÜZERİNİZDE ÇAĞLASIN.

Gökhan CENKER

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..