Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Sanki pamuktan iplik gibiyim

Sanki pamuktan iplik gibiyim
 

Üzme beni Can, inceyim, kırık gönüllüyüm, pamuktan iplik gibiyim


Bilirsin, civan yaşımdan beri,

İnceyim can, kırık gönüllüyüm,

İncinmelere, hiç dayanamam, 

Sanki pamuktan iplik gibiyim,

Düğümlere ilaç, deva olamam,

Bana sitem etme, beni üzme Can....

*****

Kuru bir dal gibi, çabuk kırılırım,

Gövdeyi terk ederim, ayrılırım,

Odun etsinler, ateşte yanarım,

Köz, olurum, kömür, kül olurum,

Gökyüzünde bulutlara karışırım, 

Bana sitem etme, beni üzme Can.... 

*****

Yaprak misali, dalımdan düşerim,

İnsafsız rüzgârin peşinden giderim,  

Sağlam bir dal olur benim umudum,

Tutunacak dal olmasa yok olurum,

Sarı hüzne dalarım, sonra kururum,

Bana sitem etme, beni üzme Can....

 

 

Mehmet BURAKGAZİ /  MERSİN

                                

                                

                                

 

 

 

 

                                                    

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..