Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Sanki taş devri

Sanki taş devri
 

Televizyonlara bakamıyorum,

Haberleri, dizileri, izlemek istemiyorum,

Yüzler, çeneler kaplı kıllarla,

Kendimi taş devrinde hissediyorum.

Ürperiyorum, ürperiyorum.

Aşk yayan yüzlerin anlamı yok artık,

Moda mı? Özenti mi? Bilemiyorum

Bu gidiş, bu yol nereye beyler?

Gençliğimdeki güzel yüzleri geri istiyorum.

Beyaz, siyah, sarı kızıl,

Sanki maske var yüzlerinde,

Duygu, anlam kaybolmuş,

Göremiyorum, göremiyorum.

Kopardı ipini dünya, başıboş,

Yalancı aşklar, yalancı sevdalar,

Hancısı da, yolcusu da olmuşlar sarhoş,

Dizginleri kaçırdık,

Tutamıyorum, tutamıyorum.

HAHİDE ÇELEBİ

Ankara 25.2.2012

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..