Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Şanlı Bayrağım

Şanlı Bayrağım
 

Şanlı Bayrağım

Ey Gök yüzünün uçan şanlı süsü

Dalgalan onurunla şanlı bayrak

Yine oldun şehidin son örtüsü

Göklerde dalgalan şanlı Bayrağım

Gece parlayan ay'ın la yıldızın

Yazması oldun şehit Ayşe kızın

Ben ölsem bile sen yaşayacaksın

Göklerde dalgalan şanlı Bayrağım

Uğruna batıyor nice güneşler

Densizler seni indirmeyi düşler.

Gölgende bekçi, Ahmet-Mehmet eşler

Göklerde dalgalan şanlı Bayrağım

Sensin milletimin şerefi şanı

Al rengini verdi, şehidin kanı

Baktıkça kahrolan Moskofu tanı

Göklerde dalgalan şanlı Bayrağım

Minarelerden ezan sesi dinmez

Kırılır kanlı eller, BAYRAK inmez

Senin sevgini şerefsizler bilmez

Göklerde dalgalan şanlı Bayrağım

Gök yüzünde, benim hilalim ayım

Sıra benim, şehit olursa dayım

Toplandı Millet, bak sayım var sayım

Göklerde dalgalan şanlı Bayrağım

Şaşırma ey sersem şaşırma illet

Kaldırma beni, kalkmasın bu Millet

Suskunluğa bakma, coşuyor Mehmet

Göklerde Dalgalan şanlı Bayrağım

Sürme elini, o benim şerefim

Takmam dünyayı, tepene binerim

Ezer, parçalar inine sürerim

Dalgalan göklerde şanlı Bayrağım

Çek artık, günahkar kanlı elini,

Yeter artık, parçalatma kendini

İncitmez insan, insanın telini

Göklerde dalgalan şanlı Bayrağım


17/02/2008 Yaşar Türkmen

 
Toplam blog
: 48
: 325
Kayıt tarihi
: 29.06.08
 
 

Şair- yazar 1968 Boyabat doğumlu şair- yazar, Yaşar Türkmen, Saraydüzü Yukarı Arım Köyü nüfus..