Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Şanlı bayrağımız

Şanlı bayrağımız
 

     Ne yapılmışsa iyi niyetle yapılmıştır. İşler aksamasın, yürüsün diye yapılmıştır. Günün yapılması gerekenler yerine getirilmiştir.

      Madem ki o makamda istemediğim halde beni tutmuşlar, istifalarımı kabul etmemişler. Ben de elimi değil, gövdemi taşın altına koymuşum. Yapılanların sorumluluğu benim olduğu kadar beni o makamda zorla tutanlarındır da. Sorumluluk ortaktır.

      Zor şartlara rağmen görevimi yaptım. Ölümün soğuk nefesini hep ensemde hissettim. Hedef ben oldum. Bugün barış diyerek eli kanlı, ağzı kanlı vampirleri kucaklayanlar benim yaşadıklarımı yaşasalardı acaba ne düşünürlerdi?

     Diyarbakır'ın Hazro İlçesi'ne bağlı eski ismi Halhal, yeni ismi Çiftlibahçe Köyü, terör örgütünün baskılarıyla boşalmış bir köydü. Köye yeniden dönüş başlayınca okul ihtiyacı meydana geldi. Eski okul binaları savaştan çıkmış gibi. Her yer virane. Evler, okul binaları, camii...

     Sınıf yapmak için prefabrik konut getirmeye gittim Diyarbakır'a. Bin bir zorlukla iki adet deprem konutu aldım. Köy Hizmetleri'nden araç temin edildi. Konutlar araca yüklendi. Araç şoförü, hava karardığı için yola çıkmak istemedi. Zorla ikna oldu. Yola koyulduk. Şoför aslen Türkmen olan bir Diyarbakırlı. Yolda sohbet ettik. Köyü terör örgütünün baskılarıyla boşalmış, göç etmiş. Teröre lanet okuyor.

     Gecenin bir vakti ulaşıyoruz köye. Bizi Ahmet karşılıyor. Prefabrik konutların koyulacağı arazinin sahibi. Kendisini daha önceden tanıyorum. Yürekli bir arkadaş. ''Aman Hocam, geç geldiğiniz iyi oldu. Biraz önce bölge sorumlusu ve ekibi buradaydı. Gözdağı verdiler. Okulun açılacağını duymuşlar. Yakarız dediler.''

     Deprem konutlarını indirdik. Ahmet'in evinde karnımızı koyurduk. Evde telefon var. Mülki Amir'i aradım. Durumu bildirdim. Hazro'ya doğru yola çıktık. Herhangi bir koruma yok. Yol güzerğahı ormanlık. Dar ve virajlı. Yolumuz kesilebilir, kafamıza bir namlu dayanabilir. Kimin umurunda. Ülkemde benden bolca var. Biri giderse biri gelir. Vatan sağolsun.

    Hiç yoktan ölen, ölümlerinde onları koruması gerekenlerinde payı olan şehit öğretmenlerimize bir yenisi daha eklenir. Üç kilometrelik yol uzadıkça uzadı. Ormankaya(Şimşin) Köyü sınırlarına girdik. Bizi korucular karşıladı. Korucubaşı uyardı. Teröristler bu çevrede dönüp duruyorlar diye. Derin bir sessizlik. Korucuların eşliğinde Hazro sınırına geliyoruz. Korucular sorumluluk alanlarına geri dönüyorlar.

     Çocuklar okusun, cahil kalmasın diye hep çabalar, katlananlar. Ölümü hiçe saymalar. Yeter ki şanlı bayrağımız dalgalansın.  

      

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..