Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '10

 
Kategori
Deneme
 

Şanlı Şubat

Şanlı Şubat
 

Efsane Metin 3.Şubat 1967 bir cuma günü dünyamıza gelmiş hoşgelmiş.http://data.blogg.de


Şelale misali lepiska saçların

Şaşırtıyor âşıklarını

Şakrak sesin büyülüyor

Şaşı beş etti bakışlarımı

Şah damarım kadar bana yakınım

Şubatım bodurum yerden kalçalım.

Şahane mehtaplı gecelerde

Şarkıların büyüledi

Şahidim olsun yıldızlar

Şahinler gibi sana kanat geren on bir kardeşin

Şüphe etme benden seni deliler gibi severim

Şubatım bodurum küçük ayım.

Şakşuka olsun bu minik dediler

Şu yere batası kaderine ağlamasın

Şubat koydum anasız yavru kedinin adını

Şimdi bu yüzden bana dargın mısın?

Şansı bol olsun şirinimin en az senin kadar

Şubatım ayın on dördü kadar güzelim.

2.2.2010 Salı

Alev Meisel İzmir’den

3.Şubat Efsane’nin doğum günü kabul ederse onun olsun bu dizeler

İyi ki doğdun Efsane Metin

Sen olmasaydın kim getirirdi MB'ye NOBEL ödülünü?

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..