Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Sanma sen gibi ben de dönerim bir gün dünya...

Sanma sen gibi ben de dönerim bir gün dünya...
 

Ey aşkın ızdırabı; merhametsizliğin dinmez mi hiç senin...

Bir mutlu aşkın yok mudur bana?

Kaderimin sayfalarını çevir de bir bak...

Saadet yazmayı unutmuşlar mı bana?

Ey güzel ayna, susan ayna, bu gece beni bana böyle gösterme ayna...

Hırçınlığım kime zarar; öfkem ancak seni kırar ayna...

Deli ediyor beni herşey; bu hayat bu caydıran dünya...

Resti çekesim geliyor topyekun yaşanmışa yaşanacaklığa...

Ne kaldı kim söyleyecek bana?

Ey yarı hayal yarı gerçek yar; ya sen?

Ya sen; neden beni seçtin acımadan aldırmadan duygulara?

Sen mi çıkaracaktın beni karanlıktan aydınlığa?

Sen mi umudumun bekçisi olacaktın yıllarca?

Kararım bakidir; sanma sen gibi dönerim sözümden ,

Ey her dönüşünde yalnızca beni sarsan dünya...

Sanma sen gibi ben de dönerim bir gün DÜNYAAAAA...

< neşe="" özkan="">

 
Toplam blog
: 6
: 1335
Kayıt tarihi
: 28.08.08
 
 

07.07.1977 doğumluyum... Fen ve Teknoloji Öğretmeniyim... Mesleğimin hakkını verdiğime inanıyorum.....