Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Sanma

Sanma
 

Buğulu gözlerindi bana aşkı anlatan, konuşmadan

Sessizliğindi yolları aşan, özgürlüğündübeni tutsak bırakan

Bir adım gelmendi, kollarına koşmamaneden olan

Senin sevgindi, ömrüme çiçekleri açtıran

Bir gün gittiğinde anladım, hayatın senolduğunu

Bir avuç açıp da Tanrı’ya duamın sanaolduğunu

Yarimin, benliğimin sen olduğunu…

Şimdi talan bu ömür, sakın yaşıyor sanma

Gidişinle öldü bu gönül, hala aşk dolusanma

Sensizlikti yok eden aşkımı, sakınseviyor sanma

Başka kollar yalandı bana, beni başkasınınsanma

Sende yaşlanıyor hazan mevsimindekigönlüm

Sensiz de mutlu sanma…

01.09.08pzts 20:49

 
Toplam blog
: 74
: 546
Kayıt tarihi
: 21.04.07
 
 

1980 doğumluyum. Kamu Yön. Bölümünde okumaktayım.. Kelimelerle oynamak en büyük zevkimdir. Kelimele..