Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şans, benim dünyaya gelişim

Şans, benim dünyaya gelişim
 

 
Herkes kendi şansını farklı tanımlar.. Kiminin eşi, kiminin çocuğu, kiminin sağlığı, kimini işi, kiminin çevresi, kiminin aldığı asgari ücret tutarında ki maaşı, kiminin dostu,kiminin komşusu, kiminin dişi ; kendinin hayatta ki şansıdır.. Benim asıl şansım ise ; dünyaya gelişim :) 
 
Evet şanslıyım ; Çünkü benim ön dişleri ayrık, ruh ikizim olduğunu hissettiğim bir sevdiğim var bugün.. Ön dişleri ayrı olanlar, şanslı olur derler ;) Evet bence de şanslı olurlar ;  hayatta şanslılar da şanslılarla karşılaşırlar çünkü ;)  Allah ım onun şansı bana, benim şansım da ona, heppp destek versin ;) Biz de çevremize şans dağıtalım, herkese bol keseden dağıtmayalım amaa ! Alışmışız bol keseden atmaya zaten.. Amcanın yapacağı yok ; ayyy yavrum olsa şunu yaparım, olsa bunu yaparım deyip duruyor.. Halbu ki olduğu zamanları biliyorum.. Hep yok , hep yok.. Ya da bol keseden ahkam kesmeler.. Ben onu yaparım, bunu asarım, bunu keserim .. Yok yahu böyle birşey.. Ne güzel deyimlerimiz, atasözlerimiz var.. Ağzı olan konuşuyor mesela :) Kendimi atasözlerinin,deyimlerin anlamlarının ne ifade ettiğini anlayabilen son kuşak olarak görüyorum.. Vee çook şanslıyım.. Burda şimdi doğum yılımı söyleyeceğimi düşünmüyorsunuzdur umarım ;) Bu anlamda kendini şanslı hisseden, herkesle yaşıtım.. Anlaştık mı ;) Burda anne ve babama bir teşekkürü daha borç bilirim..Beni o dönemde dünyaya getirdikleri için :) 
 
Gördüğümüz gibi, aslında herkesin hayatta bir şansı var.. Bizler yaratılırken eşit değilmiyiz zaten.. Hangimiz sevaplarla doğuyoruz ? Ya da  hangimiz günahlarla doğuyoruz ? Evet ben şanssızım diye yakınıp duran kişiler.. Neden şanssızsınız, günahlarla mı doğdunuz  siz ?  Ya da kendini şanslı hissedenler sevaplarla mı doğdu sizce ? İnsanlar şans faktörlerini kendileri yaratırlar.. Lütfen olaylara  biraz da olsa iyi bakmaya çalışsak, olmaz mı ? O zaman ne şanslar kapımızı çalacak .. Hem zaten şansım dediğimiz şey ; bizi güldüren şey değil mi ? İşte, şans her zaman güzel bakanın yanında.. Şans her zaman çevreye verdiğimiz enerjide.. Eeee o zaman ne duruyoruz , haydi gülümseyerek bakalım hayata ;)
 
BOL gülücük = BOL şans 
 
 MUTLU BİR GÜN DAHA
              ;)
  LALENUR BALCI
 
Toplam blog
: 35
: 107
Kayıt tarihi
: 03.12.14
 
 

Sağlıklı beslenme ve kişisel gelişimle ilgileniyorum ..