Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şans Kapıyı Çalınca

Şans Kapıyı Çalınca
 

Sabrettiğime ve göstermiş olduğum mücadeleye değdi.


Kafamın içi yoğun, kafam ise yorgun.

Tam bir sene oldu şu anki işyerimde çalışmaya başlayalı.

İş bulmak kolay olmadı. Uzun ve sancılı bir süreçti.

Ancak karşıma böyle bir iş fırsatı çıktı ve çalışmaya başladım.

Beklentilerimin üstünde bir fırsattı bu.

Büyük bir kurum, rahat çalışma ortamı, piyasa ortalamasının üstünde ücret düzeyi…

Sabrettiğime ve göstermiş olduğum mücadeleye değdi.

Şirkette ilk iki ay deneme süresi idi.

Sıkıntılı iki aylık bekleyişin ardından deneme süresi geride kaldı.

İlk zamanlar yapacağım işi bilmediğim çok soru sormak durumunda kaldım.

Zamanla işi öğrendim ve şimdi pek soru sorma ihtiyacı duymuyorum.

Arada sırada ihtiyaç duyduğumda bilgisi olan kişilere bazı konularda danıştığım oluyor.

İşe başladığımda, ilk işim ilk maaşımla cep telefonu almak oldu.

Maaşımın yarısıyla nakit olarak güzel bir telefon almıştım.

Telefonu almadan önce uzun süre araştırmıştım.

Bir sene oldu, sorunsuz bir şekilde hala severek kullanıyorum telefonu.

Sonraki ay ise yurtdışında okuyan kardeşime maaşımın tamamı ile nakit olarak laptop aldım.

Maaşımın tamamını laptop’a yatırdığım için o ay ailemden harçlık aldım.

Anne babam bu davranışımı takdir ettiler, kardeşim ise çok memnun oldu.

Böylesine iyi bir işi, uzun ve zahmetli bir arayış sonunda elde ettiğim için işimin kıymetini bilerek çalıştığımı düşünüyorum. Bu bir şans, bir fırsat ve ben elimden geleni yaptım ve yapmaya devam ediyorum. Amacım şirketteki yerimi sağlamlaştırmak, kalıcı ve başarılı olmak.

Geride kalan bir senenin değerlendirmesini yaptığımda güzel anıların daha fazla olduğunu ve bazı sıkıntılı zamanlar dışında güzel zaman geçirdiğimi düşünüyorum.

Daha önce çalışmıştım ancak kurum tecrübem olmamıştı, bir kurum bünyesinde çalışmamıştım. Acı tatlı tecrübeler edinerek geçiyor zaman. İnsanlara ve olaylara bakış açınız değişiyor. Bu da bir hayat tecrübesi sonuçta.

Çalışma hayatı güzel. Allah herkese böyle yerlerde, böyle şartlarda çalışmayı nasip etsin.

Not: Bir senenin ardından izin kullanmaya hak kazandım ve bu akşamdan itibaren bir haftalığına izne çıkıyorum.

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..