Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '07

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Sapanca' da kahvaltı

Buram buram huzur kokan bir pazar sabahına eşlik edecek güzel bir kahvaltı için uygun bir adres İstanbuldere Alabalık. Web sitesindeki tarifine göre: "T.E.M. otoyolu SAPANCA gişelerinden çıktığınızda Sapanca - Adapazarı yönüne ( sağa ) doğru yolu takip ederseniz kısa bir süre sonra SAPANCA girişindeki köprü başı mevkiinde bulunan Trafik Işıklarına ulaşacaksınız. Trafik ışıklarından 50 metre sonra sağa dönen ilk yolu ( Kader Market Yanı ) takip ederseniz" İstanbuldere'ye gelmiş oluyorsunuz.

Müdavimlerinin geldiği gizli bir yer izlenimi uyandırdı bana, hizmet kalitesi de gayet iyi. Sadece kahvaltı için gittiğimizden yemeklerle ilgili yorum yapamıyacağım ama genel hatlarıyla gayet iyi olabileceğine inanıyorum.

Kahvaltımı ederken sol yanımdan akan derenin dinlendirici sesine ve ağaçların dalları arasından süzülen güneşe yüzümü okşaması için izin veriyorum. Doğayla içiçe kalınabilecek haftalık stresimizden tamamen arınıp tekrar şehri kucaklayacak enerjiyi depolayabileceğimiz, keyifli sohbetlerle haftasonumuzu geçirebileceğimiz bir yer.

 
Toplam blog
: 4
: 3070
Kayıt tarihi
: 04.07.07
 
 

1979 İstanbul'da doğdum ve İstanbul'dan hiç ayrılmadım. Aslında yaşadıklarımı paylaşmak adına biraz ..