Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şarapları Dökeriz Kadehlere

Şarapları Dökeriz Kadehlere
 

  • Dışarıda ürperten bir soğuk var. Hissediyorum… Ve canım yataktan çıkmak istemiyor.
  • Hemen başımın üzerinde, sağ çaprazımdaki pencerenin panjurdan açık kalmış kısmından sızan ışıktan, havanın durumu hakkında net bir kanaat oluşturamıyorum.
  • Ani bir hareket sonrasında, bir anda kendimi lavabonun başında buldum. Soğuk suyu yüzüme vurdum… Bir kez daha, bir kez daha ve bir kez daha… Havluyu isteksizce elime aldım, yüzümde gezdirdim… Yüzümün bir kısmı ıslak kaldı, önemsemedim.
  • Hızla giyindim ve sessizce çıktım evden.
  •  
  • Deniz üstü gri… Bir kısmı kızıla çalmış. Belli belirsiz, hafif hafif yağan bir yağmur…
  •  
  • İşyerindeyim. Henüz kimsecikler gelmemiş. Sabahın körü ya… Bir tek ben… Bir tek bana mahsus sabahın köründe masamın üzerine çöreklenmek.
  • Akşamdan kalmayım. Yok, fazla bir şey içmedik.
  • Kuyucak çağırdı akşam. Mesainin bitmesine ramak kala çalan telefonumu açtığımda karşımda Kuyucak… “Hadi gel balık yiyelim” dedi.
  • Ayşe yani eşim, Kuyucak ve ben masadayız. Akşam saat 19.00… Kuyucak yalnız. Çiğdem Hanım Adana’ya gitmiş. Bekârlığın tadını çıkarıyor Kuyucak.
  • Ve başlıyoruz sohbete. “Seviyeli dedikodu” yapıyoruzJ))) Kalktığımızda saat 21.30 civarını gösteriyordu. Ve o yorgunluk halimle nasıl uyuduğumu dahi hatırlamıyorum. Oysa içtiğim iki kadeh rakıydı.
  •  
  • Masamdayım… Karşımda bilgisayarın ekranı… Ve tabii internetin afili dünyası… Sörf yapıyorum. Sörf dediğime bakmayın. Merak işte… Gündeme ilişkin haberleri okuyorum. Kendimce eleştiriler, lanet okumalar, aferin çekmeler… Ve tabii yurduma özgü tuhaflıklar…
  • Malatya’da 5 üniversite öğrencisi yargılanıyormuş. Ve haberin altındaki spot şu şekilde geçmiş, “5 üniversite öğrencisine toplam 54 yıl hapis”. İnsan ister istemez merak ediyor sebebini. 5 üniversite öğrencisi ne yapmış ola ki, toplamda 54 yıl gibi tuhaf bir hapis cezası talebiyle yargılanıyorlar?
  • Haberin devamı merakımızı aydınlatmaya yetiyor.
  • “Puşi takmak, 1 Mayıs mitingine katılmak, aşure dağıtmak, parasız eğitim için basın açıklaması yapmak.”
  • En tabii demokratik hak taleplerinin dahi önüne 54 yıl gibi bir hapis cezası talebi konuyorsa…
  •  
  • Bu gün Cumartesi… Severim Cumartesi günlerini. Belki de işten erken çıkacağımdan olsa gerek. Yok… Öyle değil. Cumartesi günlerini gerçekten severim. Devrisi günün Pazar olması da değil mesele. Cumartesi günleri akşama doğru kendimi o denli hafiflemiş hissederim ki… Bu günde öyle olacağını düşünüyorum. Her ne kadar üzerimde şimdiden bir yorgunluk hali olsa da, yine de akşamın keyifli geçeceği kanısındayım.
  • Belki arkadaşlar gelir bize. Veya biz gideriz birilerine. Şarapları dökeriz kadehlere, şarkılar söyleriz… Ara ara birbirimize takılırız. Ve gece yarısını gösterdiğinde saat, bulduğumuz boş bir kanepenin üzerinde sızarız.
  •  
  •  
  •   
 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..