Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '19

 
Kategori
Güncel
 

Saraya Gitmek

Ülkenin gündemine oturdu. Bir CHP'li saraya gitmiş, cumhurbaşkanı ile görüşmüş. Bu haberi köşesinde yazan, ülkenin en kıdemli yazarlarından Sözcü gazetesi yazarı Rahmi Turan. Haberin yalan olduğu ortaya çıktı. Saraya giden isim, Muharrem İnce olarak açıklandı. Tabi haber kaynağım beni yanıltı mazereti de yeterli değil. Sadece sözlü beyan ile böyle önemli ve çarpıcı bir konu hemen yazıya dökülmez. Görüntü kaydı da aranmalıydı.

Rahmi Turan diyor ki; saraya giden CHP'liye ulaşamadım. Bunu da inandırıcı bulmuyorum. İsteseydi ulaşabilirdi. Mesaj diye bir seçenek var.

CHP'nin yakın zamanda  kurultayı var. Muharrem İnce gibi tecrübeli bir siyasetçi böyle bir hata yapar mıydı, sanmıyorum. Bir yalan haber ana muhalefet partisinin içinin karışmasına neden olabiliyor.

Sonuç, köşe yazarı kandırıldım diyecek. Bu ülkede kandırılan sadece Rahmi Turan değil tabi. Gözler haber kaynağına çevrildi. Kim bu senaryo yazan kişi, ortaya çıkarılmalı ve hesabını yargı önünde vermelidir.

 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..