Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '09

 
Kategori
Magazin
 

Sardı korkular, gelecek yıllar

Sardı korkular, gelecek yıllar
 

Türkiyemizin son güzeli


Tuğçe Sarıkaya...
"2009 Best Model Of Turkey’ birincisi"
Aralık ayında Bulgaristan’da yapılacak olan yarışmada ülkemizi temsil edecek.

Ölçüleri ve diğer özelliklerinden bazılarını verirsek:

Doğum : İzmir - 1988
Ölçüler :178 - 52 - 88/60/87
Saç -Göz : Kahve - Ela
Öğrenim : Üniversite

Ayrıca dört yabancı dilin ismini çok iyi derecede biliyor.
Mesela "Rusça", "Farsça", "İngilizce", "Almanca" diyebiliyor...

- Bize “Kafanı kırarım köpek” şarkısının nakaratını Farsça söyler misin?<ı>
- <ı>Ama ben bunu çevirecek kadar değil, kendimi ifade edecek kadar biliyorum Farsça’yı...
- Rusça?<ı>
- <ı>Rusça’yı yeni öğreniyorum aslında...
- Almanca?<ı>
- <ı>Bilmiyorum...
- İngilizce?<ı>
-<ı> Iııı... Ama ben daha 20 yaşındayım.

Not: Fashionable İstanbul etkinliğinde tanıştığı Cavalli sayesinde Bulgaristan'daki yarışma sonrasında "İtalyanca" da diyebilecek.
<ı>
Ayrıca da Türkçe biliyor...<ı>

............................................

<ı>“Best Model’e katılmayacaksın” diyen nişanlısı Volkan'la yollarını ayırmış. Sonra da azmetmiş(!) ve o yarışmada birinci olmuş...

............................................

Tuğçe Sarıkaya, kardeşi Filiz Sarıkaya (Bilinen adı ile Ebru Polat) için de o benim amca kızı demiş.
Oysa onlar amca kızı falan filan değil, resmen abla kardeşler.
Unutmuş(!)

............................................

Ebru Polat mı kim?
Ben bilmiyorum ve dinlemedim ama <ı>"Seni Yerler" ve <ı>"Şerefsiz" gibi şarkılara ses veriyormuş...

............................................

Nedendir bilinmez ama Tuğçe kamptayken geçen süre içerisinde en çok içtiği kolaları özlüyormuş. Kola her yerde kola "ise" nesini özlüyor acaba?
İçme şeklini mi?

<ı>"Soğuk içiniz!"

............................................

Çok koyu Fenerbahçeliymiş, imzalı topları ve formaları varmış. Hatta 'kombine' biletleri...

............................................

Kendisini en iyi anlatan şarkı ise<ı> “Sardı korkular" mış.

............................................

Gerçi bu bilgiler önemli değil fakat bir insanın adı sanı yalanla dolanla anıldı mı o zaman kötü.
Yalan ve dolan kişi üzerinde pek değil hiç şık durmaz.

Sıyrılıp gidiverir, çırılçıplak kalıverir insan...

<ı>“Sardı korkular” bu olmasın sakın?

 
Toplam blog
: 660
: 862
Kayıt tarihi
: 15.04.08
 
 

Atatürk, cumhuriyet ve Türkçe sevdalısıyım. Hayatımda hiçbir konu veya olay karşısında 'keşke' de..